مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر رسمی ولوو S90 پیش از معرفی رسمی آن!

بالاخره جدیدترین محصول کمپانی صاحب نام و قدیمی ولوو که با نام S90 قرار است عرضه شود، پیش از معرفی رسمی آن در خیابان ظاهر شد و حال می‌توانیم آن را واضح و کامل ببینیم.

volvo-s90-02

این مجموعه تصاویر در وبلاگ Autoblog.ln منتشر شده و نشان می‌دهد که این کمپانی سوئدی یک خودروی سدان ویژه و خاص همراه با طراحی سوئدی خودش عرضه کرده است. چراغ‌های جلو و عقب این خودرو با بهره گیری از LED دارای یک طراحی بسیار خاص و ویژه بوده و می‌توان آن را ترکیبی فوق العاده دانست. همچنین استفاده از دو اگزوز ذوزنقه‌ای در عقب نیز حرکت دیگر این کمپانی در طراحی خاص S90 است.

S90 بر اساس و پایه شاسی بلند جدید ولوو یعنی XC90 معماری و طراحی شده است. در واقع می‌توان گفت که بیشتر ویژگی‌های آن در این محصول نیز استفاده شده است. داخل کابین این خودرو از همان سیستم SUV استفاده شده و با بهره گیری از یک مانیتور بزرگ که همانند یک تبلت است، ظاهر داشبورد و کنسول را به زیبایی رسم کرده است.

با توجه به لو رفتن این تصاویر، حال می‌توانیم مطمئن باشیم که ولوو چه چیزهایی در سر دارد. شایعات نشان می‌دهد که نسخه دیگر این سدان با نام V90 نیز به زودی وارد بازار خواهد شد.

تصاویر این زیبای سوئدی راببینید:

volvo-s90-01 volvo-s90-03 volvo-s90-04 volvo-s90-05 volvo-s90-06 volvo-s90-07 volvo-s90-08 volvo-s90-09 volvo-s90-10

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا