مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروی لیموزین جدید رئیس جمهور روسیه رونمایی شد

ولادیمیر پوتین برای چهارمین سری متوالی به‌عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد و در مراسم معارفه ریاست جمهوری در مسکو، یک مهمان ویژه نیز حضور داشت. مهمانی که همان لیموزین جدید رئیس‌جمهور روسیه است تا مسئولیت حمل‌ونقل پوتین را بر عهده داشته باشد.

این خودروی لیموزین جدید که مخصوص رئیس‌جمهور روسیه طراحی و تولیدشده است، در ظاهر و با جلوپنجره مستطیلی بزرگش بی‌شباهت به خودروهای رولز-رویس انگلیسی نیست. جلوپنجره‌ای که در طرفینش توسط چراغ‌های LED و هواکش‌های بزرگی مزین شده تا ظاهری رسمی‌تر و جذاب‌تر به این لیموزین جدید روسی ببخشد.

با نگاهی به قسمت جلویی این خودرو می‌توانیم پرچم ریاست جمهوری نصب‌شده روی گلگیر جلو و همچنین کاپوتی با خطوط برجسته را مشاهده کنیم. همچنین از آنجایی‌که این‌یک ماشین ریاست جمهوری است شاید جای تعجبی نباشد که در آن از چراغ LED برای مواقع اضطراری و تعدادی آنتن‌های مخابراتی روی سقف برای مواقع لزوم استفاده کند. لایه‌های کروم نیز روی این خودرو برای افزایش کیفیت بدنه به‌کار رفته‌اند.

هنوز اطلاعات فنی این خودرو منتظر نشده اما احتمالاً طبق ویدئویی که امروز از روسیه منتشر شد، این اطلاعات فنی تا چند روز آینده منتظر شوند. اما جدای از بحث فنی و موتوری، تصاویری که قبلاً منتشرشده بود نشان از طراحی داخلی لوکس و استفاده از صندلی‌های چرم با طراحی از جنس چوب و مواد مرغوب می‌دادند. در قسمت عقب چهار صندلی روبروی یکدیگر قرار دارند و این صندلی‌ها توسط یک کنسول با اندازه بزرگ در قسمت وسط ماشین، از قسمت جلو مجزا می‌شوند.

لیموزین ریاست جمهوری روسیه یکی از چندین خودرویی است که در قالب پروژه Cortege/Kortezh به تولید رسیده است. برای همین انتظار می‌رود که در آینده شاهد یک خودروی سدان، یک کراس اوور و شاید هم یک مینی ون در قالب این پروژه باشیم.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یعنی الان هیچ خبری مهمتر از رونمایی لیموزین آقای پوتین وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا