Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کمپانی جیلی به لطف 4 کراس‌اوور جدید خود فروش بالایی را تجربه می‌کند

  1. کمپانی جیلی موفق شده دوباره در بازار به فروش بالایی دست پیدا کند. میزان فروش این کمپانی در ماه آوریل نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته 49 درصد افزایش یافته است و به 128817 دستگاه رسیده است.

دلیل اصلی افزایش فروش محصولات این خودروساز مربوط به افزایش تقاضا برای 4 کراس‌اوور کامپکت کمپانی جیلی است. سه محصول Boyue، امگرند GS و Vision به ترتیب فروشی برابر با 23025، 12425 و 10983 دستگاه داشته‌اند.

یکی دیگر از محصولات پرفروش این کمپانی در ماه آوریل مربوط به یک کراس‌اوور از برند زیرمجموعه آن است. برند Lynk & CO که زیرمجموعه جیلی محسوب می‌شود موفق شده در ماه آوریل 9079 کراس‌اوور 01 به فروش برساند.

مجموع فروش کراس‌اوورهای جیلی در ماه آوریل برابر با 55512 دستگاه بوده است که توانسته سهمی برابر با 43 درصد از فروش تمامی خودروهای کمپانی جیلی در ماه آوریل را به نام خود ثبت کند. در چهار ماه اولیه سال جاری میلادی جیلی موفق به فروش 515113 خودرو شده است. این رقم به معنای افزایش 41 درصدی فروش این کمپانی در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته است.

در نمایشگاه خودرو پکن در ماه گذشته میلادی کمپانی جیلی از یک خودرو سدان به عنوان پرچمدار خود رونمایی کرد. این خودرو Bo rui GE نام دارد که به‌صورت پلاگین هیبرید طراحی شده است. از تابستان سال جاری میلادی علاقه‌مندان قادر به سفارش این خودرو خواهند بود.

Bo rui GE سومین خودروی برقی شرکت جیلی محسوب می‌شود. در گذشته شاهد معرفی و عرضه نسخه‌های برقی و پلاگین هیبرید خودرو امگرند به بازار بوده‌ایم. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط جیلی تا سال 2020 نزدیک به 90 درصد خودروهای تولیدی این شرکت را محصولات هیبریدی، پلاگین هیبریدی و برقی تشکیل خواهند داد.

کمپانی جیلی در شهر شرقی چین، Hangzhou قرار دارد و در هنگ‌ کنگ ثبت شده است. این شرکت زیرمجموعه گروه هلدینگ ژجیانگ محسوب می‌شود. این هلدینگ شرکت خودروسازی ولوو را نیز تحت مالکیت خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.