مکمل بنزین
تماشاخانه

بررسی شاسی‌بلند جدید فولکس‌واگن تیگوان ۲۰۱۸ (ویدئوی اختصاصی)

چند سالی است که شاسی‌بلند فولکس‌واگن تیگوان وارد بازار ایران شده است و توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. فولکس‌واگن تیگوان ۲۰۱۸ نسبت به نسخه‌های قبلی تغییر چندانی پیدا نکرده ولی می‌توان گفت ویژگی‌های داخل کابین خودرو که شامل سیستم اطلاعات و سرگرمی، جایگیری صندلی‌ها، طراحی داشبورد و کنسول خودرو بسیار تغییر پیدا کرده است که در زیر به طور کامل ویژگی‌های جدید این خودرو را شرح خواهیم داد.

شاسی‌بلند فولکس‌واگن تیگوان ۲۰۱۸ مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر TSI با گنجایش ۲.۰ لیتر متصل به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت جابجایی دستی است که حداکثر قدرت خروجی و گشتاور آن به ترتیب برابر با ۱۸۴ اسب بخار و ۲۲۱ فوت پوند است. شاسی‌بلند تیگوان ۲۰۱۸ قادر است ۷ سرنشین را به راحتی در خود جای دهد که یکی از ویژگیهای بارز و قدرتمند به شمار می‌آید. سیستم اطلاعات و سرگرمی تیگوان ۲۰۱۸ قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو را دارد و راننده می‌تواند به راحتی و خیلی زود کار با این سیستم را یاد بگیرد.

از سوی دیگر سنسورهای نصب شده در جهت‌های مختلف این خودرو می‌توانند زوایای دید راننده را در حین رانندگی یا پارک کردن افزایش دهند. جالب است بدانیم راننده می‌تواند برای دیدن هر قسمت از اطراف خودرو دوربین‌ها و سنسورها را فعال کند و به سادگی آن را در مانیتور ۸ اینچی نصب شده در جلوی داشبورد خودرو ببیند. یکی دیگر از تغییرات اساسی در تیگوان ۲۰۱۸، اضافه شدن جای بار خودرو است که با خواباندن ردیف‌های عقب به راحتی می‌توان فضای صندوق عقب را چندین برابر کرد. از دیگر تجهیزات این شاسی‌بلند سقف سانروف پانورامیک، دکمه استارت بدون کلید، سیستم تهویه هوا دو زونه، سه پورت USB و … است. رقیبان این خودرو در بازارهای جهانی تویوتا RAV4، هیوندای سانتافه، هوندا کلرادو هستند.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا قابلیت‌های جدید شاسی‌بلند جدید تیگوان ۲۰۱۸ را ببینید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا