Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آزمایش اولیه موتورهای عظیم بزرگترین هواپیمای جهان با موفقیت همراه بود

در ماه ژوئن، بزرگترین هواپیمای جهان برای اولین بار از کارگاه خود خارج شد تا تست شود. بدون شک این وسیله یکی از هیجان‌انگیزترین اختراعات انسان است که همه از دیدن آن غافلگیر شده‌اند. دور اول آزمایش این وسیله با موفقیت انجام شد و احتمالا در سال 2019، در آسمان بررسی خواهد شد. Stratolaunch یکی از چندین پروژه جدید، برای ایجاد یک هواپیمای کاربردی بزرگ است. این پروژه تاکنون 7 سال زمان برده است و تست موفقیت آمیز موتورهای این هواپیما، نشان می‌دهد که به مرحله بهره‌برداری نزدیک شده است.

در این هواپیما از شش پرت و ویتنی موتورهای توربو فن مدل Boeing 747-400 استفاده شده و تست موتور آن شامل چند مرحله بود: یک موتور خشک موتور با استفاده از نیروی کمکی، یک موتور مرطوب، تزریق سوخت جت، و در نهایت آزمایش خلبان که موتورها را بطور کامل آزمایش می‌کرد.

ژن فلوید، مدیر عامل شرکت ژن فلوید، اعلام کرد: طی چند ماه آینده، ما همچنان به آزمایش موتورهای هواپیما در سطوح بالاتری از قدرت و تنظیمات مختلف خواهیم پرداخت.Stratolaunch، بدون شک، جنبه عظیم مهندسی هواپیما را نشان می‌دهد که تاکنون سابقه نداشته. این هواپیما با طول بالای 385 فوت (117 متر)، غول‌پیکرترین پرنده آسمان خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.