Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

هیوندای النترا 2018 باز هم گران شد! (نیمه دوم اردیبهشت 97)

قصه گرانی خودروهای خارجی این روزها به یک خبر روتین در بین رسانه‌های اقتصادی تبدیل شده است که تقریبا به صورت روزانه خبر افزایش قیمت محصولات پرفروش مخابره شده و برخلاف گذشته که این اتفاق هر چندماه یکبار رخ می‌داد، در حال حاضر هفته‌ای نیست که خبر افزایش قیمت یک برند منتشر نشود که بسیاری از آنها در یک‌ماه چندین و چند بار این اطلاعیه گرانی را صادر می‌کنند! طبق همین قانون نانوشته این روزهای بازار خودرو، هیوندای النترا 2018 نیز توسط یکی از واردکنندگان مطرح این خودرو گران شد و از رقبای خود جا نماند!

خودروهای کم مصرف

به گزارش چرخان، آسان موتور یکی از نمایندگان واردکننده برند هیوندای در کشورمان در اطلاعیه‌ای از افزایش قیمت یکی از محصولات پرفروش خود یعنی هیوندای النترا 2018 خبر داد که این خودرو در حال حاضر با قیمت 224 میلیون و 570 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

گفتنی است که قیمت قبلی این خودرو 215 میلیون و 517 هزار تومان تعیین شده بود که افزایش قیمت اعمال شده چیزی در حدود 9 میلیون تومان است. به نظر می‌رسد نمایندگان هیوندای نیز همانند نماینده کیا به عدم وجود نظارت در افزایش قیمت محصولات پی برده و در حال استفاده بهینه از اوضاع بازار خودرو کشور هستند!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.