مکمل بنزین
تماشاخانه

بررسی سدان مرسدس بنز کلاس A مدل ۲۰۱۹ (ویدئوی اختصاصی)

سدان لوکس مرسدس بنز کلاس A مدل ۲۰۱۹ یکی از خودروهای جذاب و جوان‌پسند امروزی است که قرار شده در سال آینده وارد بازار جهانی شود.

همان‌طوری‌که می‌دانید محصولات مرسدس بنز همیشه با کیفیت وارد بازارهای جهانی شده‌اند، می‌شوند و خواهند شد؛ بنابراین این خودروی سدان نیز دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که باعث شده نسبت به سایر رقبا در سکویی بالاتر قرار گیرد. خودروهای کلاس A یکی از کوچک‌ترین مدل‌های ساخته شده توسط مرسدس است که در سال ۱۹۹۷ میلادی برای اولین بار وارد بازار جهانی شدند.

برای اولین بار بعد از ارایه چهار نسل از سری خودروهای کلاس A، سدان مرسدس بنز کلاس A مدل ۲۰۱۹ دارای سیستم نیمه خودران و چراغ‌های جلویی MULTIBEAM LED شده است که در نسخه‌های قبلی این گزینه‌ها در دسترس نبود. به علاوه این خودروی لوکس در دو سگمنت سدان و هاچبک بر روی خط تولید خواهد رفت. ظاهر سدان این خودرو دارای جلوی کشیده و عقب جمع‌وجور دارد؛ از این رو بسیاری از خریداران حتی مدل‌های سدان مرسدس بنز کلاس A را شبیه به نسخه‌های هاچبک دانسته‌اند.

در داخل کابین این خودروی لوکس دو صفحه نمایشگر لمسی تعبیه شده است که یکی از آن‌ها سیستم اطلاعات و سرگرمی با اندازه‌ی ۱۰.۲۵ اینچی و دیگری برای نشان دادن اطلاعات پایه با اندازه ۷ اینچی است. به علاوه مرسدس به مشتریانش اجازه می‌دهد که خودشان اندازه این صفحات نمایشگر را انتخاب کنند که در این صورت می‌توانند هر دو نمایشگر را بزرگ یا کوچک یا تلفیقی نصب کنند.

 

برای بازار اروپا سه نسخه متفاوت از پیشرانه ارائه شده که می‌توانند نیروها را روی محور جلوی خودرو یا روی تمام چرخ‌ها توزیع کنند. به صورت پیش‌فرض پیشرانه چهار سیلندر ۱.۴ لیتری A200 با قدرت خروجی ۱۶۳ اسب بخار متصل شده به جعبه دنده شش سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک نصب شده است ولی در نسخه‌های پیشرفته‌تر می‌توان حداکثر قدرت خروجی را نیز به ۲۲۴ اسب بخار رساند.

از دیگر تجهیزات مرسدس بنز کلاس A کروز کنترل تطابقی، سیستم هشدار برخورد از جلو و اطراف،‌سیستم هشدار خروج از خطوط رانندگی و چراغ‌های هالوژنی استاندارد LED است که همه این تجهیزات همراه با سیستم رانندگی نیمه خودران شده‌اند. رقیب‌های این خودروی لوکس در بازار آئودی A3، بی‌ام‌و سری ۲، مزدا ۳ گرند تورینگ و هوندا آکورا هستند. قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده ولی به احتمال زیاد قیمت پایه آن از ۳۰ هزار دلار شروع خواهد شد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا بیشتر خودروی لوکس سدان مرسدس بنز کلاس A مدل ۲۰۱۹ را بشناسید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید . این ویدئو برای مدل هاچ بک مرسدس بود.. و یک پیشنهاد : لطفا در بررسی های خود مقداری ریز بینانه تر مقاله ها را تهیه کنید . من بمدت یکسال است که هر روز سایت شما را بررسی میکنم ولی اکنون مشاهده میکنم که فقط به اطلاعات سطحی بسنده کرده اید و بررسی دقیق را کمتر انجام میدهید .. لطفا پیگیری کنید . در ضمن من دانشجوی طراحی خودرو هستم در ایتالیا .. موفق باشید .

    1. سلام. خیلی ممنون از نظرتون. پیشنهاد شما را در مطالب بعدی چرخان حتما پیگیری خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا