مکمل بنزین
گوناگونخبر

آئودی e-tron برای اولین بار ظاهر می‌شود!

SUV تمام الکتریکی آئودی در حال آمدن است اما هنوز باید کمی صبر کنیم. خانم ها و آقایان، نفس خود را در سینه حبس کنید، در نهایت، یک تاریخ رسمی برای اولین نمایش وسیله الکتریکی آئودی اعلام شد که بعد از آن عرضه انبوه این شاسی‌بلند زیبا آغاز می‌شود.

تاریخ ۳۰ اوت زمانی هست که e-tron بصورت رسمی معرفی خواهد شد. اطلاعات زیادی از این خودرو در دست نیست، با این حال ما چیزهایی راجع به این ماشین کشف کرده‌ایم. این شاسی‌بلند می‌تواند با یک‌بار شارژ بیش از 500 کیلومتر را طی کند و در 4.6 ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ حداکثر سرعت آن نیز ۲۱۰ کیلومتر است. پیشرانه الکتریکی این خودرو نیز با 320 کیلو وات و 800 نانومتر گشتاور نشان می‌دهد که جگوار I-Pace و مرسدس بنز EQC و BMW iX3 یک رقیب قدرتمند در پیش دارند. بیش از ۸۰ درصد باتری ای‌ترون در ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود.

نسخه‌های متفاوت این خودروی زیبای آلمانی تا سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد و شرکت قصد دارد تا 800000 وسیله نقلیه الکتریکی را تا سال 2025 به فروش برساند و کارخانه بلژیک محل ساخت e-tron خواهد بود.

علاقه شدید آئودی به تولید خودروهای شاسی‌بلند اسپرت، لوکس و پر از تجهیزات باعث شده تا محصولات منحصربه‌فردی را بعنوان کانسپت معرفی کند و حال به‌نظر می‌رسد زمان تولید انبوه این خودروها فرا رسیده و در خیابان‌ها بزودی شاهد محصولات زیبای آئودی خواهیم بود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا