Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بورگوارد BX6 و BXi7 به‌صورت رسمی معرفی شدند

شرکت بورگوارد از دو محصول جدید رونمایی کرد. بورگوارد BX6 و BXi7 نام این دو خودرو است. بورگوارد BX6 یک کراس‌اوور کوپه بوده که برای جذب مشتریان جوان طراحی شده است. طراحی این خودرو به بی‌ام‌و X4 شباهت دارد. در بخش جلویی این دستگاه شاهد حضور چراغ‌های دی‌لایت LED هستیم.

در بخش پشتی بورگوارد BX6 دو خروجی اگزوز حضور دارد. نمی‌توان طراحی بخش پشتی این خودرو را زیبا دانست. در بخش داخلی این محصول از امکانات مناسبی استفاده شده است. فرمان خودرو جدید بورگوارد به‌صورت اسپرت طراحی شده و در کابین شاهد استفاده از چرم و چوب هستیم.

از دیگر امکانات داخلی بورگوارد BX6 می‌توان به صندلی برقی با امکان تنظیم در 10 جهت، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله و نمایشگر 8.0 اینچی اشاره کرد. قدرت این خودرو را یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژر تامین می‌کند. این موتور قادر به تولید 221 اسب بخار (165 کیلووات) قدرت و 300 نیوتون متر گشتاور است.

بورگوارد برای انتقال قدرت تولیدی موتور به چرخ‌ها از جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک استفاده کرده است. این خودرو به‌صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ متحرک بهره می‌برد. این کمپانی در رابطه با شتاب بورگوارد BX6 اطلاعاتی را منتشر نکرده با این‌حال میزان مصرف سوخت آن را اعلام کرده است. این خودرو در هر 100 کیلومتر 7.1 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

در سال جاری میلادی بورگوارد BX6 در آمریکای جنوبی و خاورمیانه عرضه خواهد شد. این کراس‌اوور در اوایل سال 2019 در اختیار مشتریان ساکن در جنوب شرقی آسیا قرار خواهد گرفت.

شرکت بورگوارد  علاوه بر BX6 از خودرو برقی BXi7 نیز رونمایی کرده است. این محصول از دو موتور الکتریکی بهره می‌برد که قادر به تولید 238 اسب بخار (178 کیلووات) قدرت و 390 نیوتون متر گشتاور هستند. این دو موتور شتابی برابر با 7.9 ثانیه را برای بورگوارد BXi7 به ارمغان می‌آورند. حداکثر سرعت این خودرو برقی برابر با 195 کلیومتر بر ساعت (121 مایل بر ساعت) است.

باتری مورد استفاده در این خودرو از یک سیستم هوشمند بهره می‌برد. سیستم مدیریت هوشمند دما در BXi7 می‌تواند در اکثر شرایط دمایی عملکرد باتری را بهینه کند. براساس اعلام بورگوارد این سیستم باعث می‌شود که باتری در محدوده دمایی 30- تا 55 درجه سلسیوس عملکرد بهینه‌ای را از خود نشان دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.