Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با ون‌های خورشیدی، سفری مجهز را تجربه کنید

زندگی در ون‌هایی که انرژی بخش داخلی آنها از طریق نور خورشید تامین می‌شود، بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود و شما می‌توانید با سطح بالایی از تجهیزات به سفرهای جاده‌ای بپردازید. هرچیزی که برای آسایش نیاز است در این ون‌ها یافت می‌شود.

شاید اگر تصاویر مربوط به فضای داخلی برخی از این ون‌ها را مشاهده کنید، با یک آپارتمان مجهز آن را اشتباه بگیرید اما واقعیت این است که برای کاهش هزینه سفر این وسایل می‌توانند بسیار کارآمد باشند. Off Grid نیز یکی از این ون‌های مجهز بوده که در ایالات متحده طرفداران زیادی دارد و فضایی در حدود ۴ متر را با راحتی بسیار فراوان در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی برای تزئین فضای داخلی از چوب استفاده شده که زیبایی آن را بسیار بیشتر می‌کند.

ابعاد این ون باعث شده تا حمام با دوش استاندارد و سرویس بهداشتی در داخل تعبیه شود. علاوه بر این‌ها شما تخت و آشپزخانه نیز در اختیار خواهید داشت. با چنین امکاناتی شما هر کجا که بخواهید، می‌توانید توقف کنید و به استراحت بپردازید.

برخی از بخش‌ها مانند صندلی‌ها توانایی جمع و باز شدن دارند و این در مقدار فضایی که در اختیار شما قرار داده شده، بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در آشپزخانه این خودرو امکاناتی شامل یک اجاق گاز / سینک ظرفشویی دوقلو و یک یخچال 80 لیتری و ماکروویو تعبیه شده است. این ون‌ها به شما کمک می‌کنند تا سفری طولانی مدت با کمترین هزینه داشته باشید. قیمت پایه این‌ ون‌ها از ۳۰ هزار دلار آغاز شده و با تجهیزات اضافی هزینه آن بالاتر می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.