مکمل بنزین
گوناگونخبر

مدیر جدید مزدا معرفی شد

مزدا تغییرات جدیدی را در بخش مدیران انجام داده و مدیرعامل جدید این شرکت را نیز معرفی نمود. در حال حاضر آکیرا ماروموتو بعنوان رئیس جهانی و مدیرعامل مزدا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و این شرکت امید دارد با تغییرات اعمال شده رشد صعودی خود را ادامه دهد.

ماروموتوی 60 ساله پیش از این به عنوان معاون اجرایی مزدا در آمریکا فعالیت می‌کرد اما در حال حاضر جایگزین ماسامیچی کوگایی شد. مدیرعامل سابق مزدا را از این به‌بعد باید بعنوان رئیس هیئت مدیره بشناسیم. رئیس قبلی هیئت مدیره نیز از جایگاه خود بطور کلی کنار گذاشته شده بنابراین در بالاترین سطح شرکت مزدا تغییرات بزرگی رخ داده است.

بدین ترتیب آقای کیوشی فوجی وارا نیز  ریاست بخش آمریکایی مزدا و ریاست بخش توسعه و تحقیق را برعهده خواهد داشت. تغییرات بزرگ مزدا پس از دیدار عمومی با سهامداران اعلام شدند که در 26 ژوئن برگزار شد.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم سیاست‌های جدید مدیرعامل تازه به قدرت رسیده مزدا باعث رشد بیشتر این شرکت می‌شود و جایگاه جهانی آن را بهبود می‌بخشد و یا وی قصد دارد سیاست‌های مدیر قبلی را دنبال کند و روند روبه رشد ملایم مزدا را ادامه دهد. این کمپانی ژاپنی در حال حاضر شانزدهمین خودروساز بزرگ دنیا و پنجمین خودروساز برتر ژاپن است.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا