مکمل بنزین
گوناگونخبر

کاهش قیمت نسخه 2019 تویوتا C-HR

اگرچه خودروهای کراس‌اوور از بازار مناسبی در ایالات متحده آمریکا بهره می‌برند با این وجود کراس‌اوور تولیدی تویوتا یعنی C-HR فروش بالایی را در بازار این کشور تجربه نمی‌کند. در حالی که این محصول دارای طراحی متفاوت و جذابی است، از برخی ویژگی‌های مرسوم بهره نمی‌برد. تویوتا قصد دارد با کاهش قیمت نسخه 2019 تویوتا C-HR فروش آن را افزایش دهد.

نسخه کنونی این دستگاه فاقد سیستم چهار چرخ متحرک، صندلی‌های چرمی و سیستم صوتی پیشرفته است و از اپل کارپلی و یا اندروید Auto پشتیبانی نمی‌کند. با وجود فروش نه چندان بالای این خودرو تویوتا با اعمال برخی تغییرات در نسخه 2019 تویوتا C-HR به دنبال دستیبابی به فروش بیشتر است.

نسخه 2019 تویوتا C-HR در چند تیپ مختلف در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. تریم LE تیپ پایه این خودرو بوده که قیمت آن برابر با 21990 دلار است، البته خریدار باید مبلغ 1045 دلار برای حمل آن پرداخت کند. این قیمت در مقایسه با مدل پایه سال گذشته، تریم XLE ارزان‌تر است. در حقیقت تویوتا قیمت این تریم را 1505 دلار کاهش داده است.

نسخه 2019 تویوتا C-HR

با کاهش قیمت نمونه پایه نسخه 2019 تویوتا C-HR این خودرو می‌تواند به‌صورت مستقیم با تریم LX هوندا HR-V رقابت کند. تویوتا برای کاهش قیمت نسخه پایه این محصول مجبور شده که به‌جای رینگ 18 اینچی از رینگ 17 اینچی استفاده کند. تمامی نسخه‌های این کراس‌اوور از سیستم امنیتی Sense P تویوتا بهره می‌برد.

سیستم امنیتی Sense P تویوتا شامل سیستم ترمز در مواقع اضطراری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کروزکنترل تطبیقی و سیستم روشن شدن خودکار چراغ است. نسخه 2019 تویوتا C-HR به اپل کارپلی مجهز خواهد شد. در حال حاضر تویوتا در رابطه با امکان پشتیبانی این خودرو از اندروید Auto اظهارنظری نکرده است.

تویوتا علاوه بر معرفی نسخه ارزان قیمت این کراس‌اوور، نسخه بالاتری از آن را نیز معرفی کرده است. این نسخه تحت تیپ XLE با قیمت 24025 دلار به فروش می‌رسد. در این نمونه از کلید هوشمند، رینگ 18 اینچی و آینه‌های جانبی جمع‌شونده به‌صورت خودکار استفاده شده است.

در بالاترین نسخه این خودرو خریداران به امکاناتی همانند صندلی‌های چرمی مشکی و یا قهوه‌ای رنگ، سیستم سرگرمی پیشرفته و برف پاک‌کن حساس به بارش باران دسترسی پیدا می‌کنند. برای تصاحب این نسخه باید 27045 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید. تویوتا امیدوار است با اعمال این تغییرات به فروش بالاتری دست پیدا کند.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا