مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جدیدی از نسخه 2019 کیا اسپورتیج

نسخه 2019 کیا اسپورتیج در تصاویر جدید به نمایش گذاشته شد. نسخه جدید این کراس‌اوور تغییرات چندانی را نسبت به نمونه کنونی خود تجربه نمی‌کند. تصاویر منتشر شده این خودرو را بدون پوشش محافظ نشان می‌دهد. معمولا خودروهایی که مراحل توسعه خود را طی می‌کنند با پوشش محافظ در محل‌های عمومی حضور پیدا می‌کنند.

تغییرات زیادی در نسخه 2019 کیا اسپورتیج ایجاد نشده است و به نظر می‌رسد کیا تنها سعی کرده که مقداری چهره این کراس‌اوور خود را به‌روزتر کند. در نسخه 2019 کیا اسپورتیج چراغ‌های مه‌شکن به‌وسیله یک نوار کرومی از هم جدا شده‌اند. جلوپنجره این خودرو تغییرات کمی را تجربه کرده است.

کیا از LED بیشتری برای چراغ‌های این خودرو استفاده کرده که باعث می‌شود روشنایی آن افزایش پیدا کند. در بخش پشتی نسخه 2019 کیا اسپورتیج شاهد اتصال چراغ‌ها به یکدیگر هستیم همچنین در سپر عقب یک نوار کرومی رنگ خودنمایی می‌کند.

از کابین این خودرو تنها یک تصویر منتشر شده است. با توجه به زاویه تصویر نمی‌توان در رابطه با تغییرات ایجاد شده در داخل این نسخه اظهار نظر قطعی کرد. به نظر می‌رسد کیا از سیستم سرگرمی جدیدی در این خودرو استفاده کند.

با توجه به انتشار تصاویر نسخه 2019 کیا اسپورتیج انتظار می‌رود از این خودرو در آینده نزدیک رونمایی شود. این احتمال وجود دارد که کیا از این نمونه در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی کند. این نمایشگاه در ماه اکتبر برگزار خواهد شد. با توجه به تصاویر منتشر شده، در رابطه با طراحی ظاهری این خودرو ابهامی برای ما باقی نمی‌ماند.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا