مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت هیوندای ولوستر 2019 اعلام شد

از نیمه دوم سال 2018 هیوندای نسخه جدید ولوستر را برای تحویل به مشتریان در اختیار نمایندگی‌های خود در ایالات متحده آمریکا قرار خواهد داد. این شرکت اخیرا قیمت هیوندای ولوستر 2019 را اعلام کرده است. نسخه پایه این خودرو با قیمت 18500 دلار به فروش می‌رسد که البته خریدار باید 885 دلار برای حمل این خودرو هزینه پرداخت کند. قیمت این خودرو نسبت به نسل گذشته با افزایش 400 دلاری مواجه شده است.

نسخه پایه هیوندای ولوستر 2019 از موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری با چرخه اتکینسون بهره می‌برد که قادر به تولید 147 اسب بخار (110 کیلووات) قدرت و 179 نیوتون متر گشتاور است. خریدار می‌تواند این خودرو را با جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا گیربکس 6 سرعته اتوماتیک سفارش دهد. در این خودرو سه حالت رانندگی عادی، اسپرت و هوشمند در نظر گرفته شده است.

نسخه توربوشارژر هیوندای ولوستر 2019 با قیمت 22900 دلار به اضافه هزینه حمل به فروش می‌رسد. این نمونه به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر مجهز شده است. این موتور قدرتی برابر با 201 اسب بخار (150 کیلووات) و گشتاوری برابر با 264 نیوتون متر در اختیار راننده قرار می‌دهد.

هیوندای ولوستر 2019 توربوشارژر در نسخه پایه دارای گیربکس 6 سرعته دستی است. خریدار می‌تواند این خودرو را با جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه 7 سرعته نیز سفارش دهد که قیمت آن برابر با 25400 دلار است.

تمامی نسخه‌های هیوندای ولوستر 2019 به‌صورت استاندارد از تجهیزات ایمنی مناسبی بهره می‌برند. در این خودرو از سیستم‌ پیشگیری از تصادف از جلو و سیستم هشدار خروج از خط استفاده شده است.

خریدار می‌تواند به امکانات ایمنی بیشتری در هیوندای ولوستر 2019 دسترسی پیدا کند. این سیستم‌ها شامل سیستم هشدار تصادف از پشت و سیستم شناسایی نقاط کور است. در این خودرو به‌صورت سفارشی چراغ‌های LED در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. در نسخه توربوشارژر سیستم صوتی Infinity برای خریدار در نظر گرفته شده است. راننده می‌تواند در این نسخه کروزکنترل تطبیقی را برای خودروی خود سفارش دهد.

در کابین این خودرو به‌صورت استاندارد یک نمایشگر 7 اینچی قرار گرفته است که البته خریدار می‌تواند این خودرو را با صفحه نمایش 8.0 اینچی نیز تهیه کند. در نسخه سفارشی و نسخه توربوشارژر از ترکیب پارچه و چرم برای صندلی‌ها استفاده شده است.

اگر افراد خواهان خرید نسخه قوی‌تری از این خودرو باشند باید تا پایان سال جاری میلادی صبر کنند. نسخه N این خودرو به موتور چهار سیلندر توربوشارژر با حجم 2.0 مجهز شده که قدرتی برابر با 275 اسب بخار (205 کیلووات) تولید می‌کند. گشتاور این موتور برابر با 353 نیوتون متر است. این نسخه به‌صورت انحصاری با گیربکس 6 سرعته دستی عرضه می‌شود. در حال حاضر هیوندای قیمت این نسخه را اعلام نکرده است.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا