مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش محصولات بورگوارد توسط کیان موتور وارنا اعلام شد

حدود سه ماه پیش بود که کیان موتور وارنا به صورت رسمی حضور خود را برای نمایندگی یکی از برندهای مطرح خودروسازی در دنیا اعلام کرد. بورگوارد برندی بود که توسط این شرکت انتخاب شده و با توجه به کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت خودروسازی، پیش بینی‌ها از موفقیت خوب احتمالی نماینده این برند در کشورمان حکایت داشت.

به گزارش چرخان، کیان موتور وارنا در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش محصولات بورگوارد رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند از سود مشارکت 20 درصد استفاده کنند و سود انصراف تعیین شده برای این محصولات 18 درصد قید شده است.

نکته جالب در مورد این شرایط فروش سود تاخیری است که کیان موتور برای خودش تعیین نموده و در صورت تاخیر در تحویل خودروها، مشتریان می‌توانند از سود تاخیر 30 الی 32 درصد استفاده کنند که با توجه به شرایط دیگر شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی یک اتفاق جالب است.

موعد تحویل خودروها نیز از 30 تا 90 روز تعیین شده و به جز یک مورد که پرداخت نقدی و قطعی است، سایر طرح‌ها با قیمت علی‌الحساب خواهند بود و تکمیل وجه همزمان با صدور دعوت‌نامه خواهد بود. همچنین پرداخت مشتریان به صورت چند مرحله‌ای امکان‌پذیر است.

بورگوارد BX7 با قیمت 296 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود و بورگوارد BX5 نیز با قیمت 239 میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود.

جدیدترین شرایط فروش محصولات بورگوارد توسط کیان موتور وارنا اعلام شد
جدیدترین شرایط فروش محصولات بورگوارد توسط کیان موتور وارنا اعلام شد

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا