مکمل بنزین
بازارچه

جدیدترین قیمت دنا و دنا پلاس توسط ایران‌خودرو اعلام شد

شرکت‌های خودروساز ایرانی در تب و تاب افزایش قیمت‌هایی هستند که بعضا به دلیل مشکلات ناشی از نرخ ارز بوده و بعضی دیگر افزایش قیمت‌های عادی موجود در اوایل هر سال است که در خودروسازان معمول است. در جدیدترین اطلاعیه صادر شده توسط ایران‌خودرو جدیدترین قیمت خانواده دنا شامل بر خودروهای دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو اعلام شد که افزایش قیمت قابل توجهی را داشته‌اند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه جدید خود قیمت محصولات خانواده دنا را افزایش داد که این افزایش قیمت با توجه به قیمت قبلی ارائه شده توسط این شرکت، بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

دناپلاس

دنا معمولی که قبل از این با قیمت 42 میلیون و 875 هزار تومان به مشتریان عرضه میشد در اطلاعیه جدید 46 میلیون و 991 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

دنا پلاس نیز در اطلاعیه جدید 53 میلیون و 268 هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به قیمت قبل خود افزایش 5 میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

دنا پلاس توربو جدیدترین محصول از خانواده دنا که با قیمت 53 میلیون تومان قبل از این اطلاعیه به مشتریان فروخته میشد، از این به بعد با قیمت 58 میلیون و 90 هزار تومان مورد معامله قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که مشتریانی که به صورت پیش فروش اقدام به خرید این خودروها نموده‌اند از صبح امروز می‌بایست مابه‌التفاوت پرداختی خود را با نرخ اعلامی جدید بپردازند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا