مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط میتسوبیشی اعلام شد

تلاطم بازار ارز باعث شده است که بسیاری از شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی شرایط فروش و پیش فروش خود را لغو کنند و صرفا با موعد طولانی مدت اقدام به فروش مشارکتی نمایند که بعضا مشکلاتی نیز در این موارد رخ می‌دهد اما معدود شرکت‌های معتبر حاضر در بازار ایران در این بازار نیز شرایط فروش و پیش فروش حتی با قیمت قطعی اعلام می‌کنند که قابل توجه است. نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران جدیدترین شرایط فروش محصولات این برند را اعلام کرد که متقاضیان خرید می‌توانند از تسهیلات این شرکت بهره‌مند شوند.

به گزارش چرخان، آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش 4 خودروی این برند رونمایی کردند که با تسهیلات بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌شود. مشتریان می‌توانند از سه نوع فروش: فروش اقساطی با تحویل کوتاه مدت، فروش نقدی با تحویل میان مدت و فروش مشارکتی با تحویل بلند مدت استفاده کنند که این تنوع ارائه محصول در این بازار بی نظیر است.

از دیگر نکات جالب موجود در این طرح فروش ارائه قیمت قطعی برای همه روش‌های فروش اوتلندر است که یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش و جدید این شرکت محسوب می‌شود. مدت زمان تحویل خودروها از 30 تا 120 روز قید شده است و مشتریان می‌توانند با انتخاب مدت زمان اقساط کمتر، از تسهیلات بدون بهره این شرکت استفاده نمایند.

متقاضیان خرید به روش مشارکتی می‌توانند در 4 مرحله نسبت به تسویه وجه خود اقدام نمایند و از تسهیلات و سود این شرکت بهره‌مند شوند.

فروش اقساطی کوتاه مدت محصولات میتسوبیشی
فروش اقساطی کوتاه مدت محصولات میتسوبیشی
فروش نقدی و مشارکتی محصولات میتسوبیشی
فروش نقدی و مشارکتی محصولات میتسوبیشی

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا