مکمل بنزین
خبر

تیزر سئات تاراکو منتشر شد

سئات با انتشار تیزری جدید خبر از رونمایی محصول جدید خود با نام Tarraco داد که می‌توان آن را نمونه اسپانیایی فولکس‌واگن تیگوان و اشکودا کودیاک دانست که احتمالا مجهز به ۳ ردیف صندلی است. البته نمی‌توان صد در صد راجع به این خودرو نظر داد اما نمونه هفت صندلی و پنج صندلی آن می‌تواند عرضه شود. در گذشته مدل‌های آتکا و آرونا بیش از این با ۵ صندلی عرضه شده‌اند و جای خالی نمونه هفت صندلی در سبد محصولات سئات حس می‌شود.

خبرهای قدیمی منتشر شده از Tarraco نشان می‌دهند که احتمالا در داخل این خودرو یک نمایشگر سرگرمی بزرگ بکار گرفته شده و سطح تجهیزات آن از تمام محصولات سئات بیشتر خواهد بود. با توجه به این که پلت فرم فولکس واگن MQB برای این محصول درنظر گرفته شده، انتظار می رود که طیف وسیعی از موتورهای 1.4 و 2.0 لیتری بنزین و موتورها دیزلی با گیربکس‌های دوکلاچه و دستی در بخش فنی Tarraco بکارگرفته شوند. پیش‌بینی می‌شود تاراکو در نمایشگاه پاریس و ژنو در معرض دید عموم قرار داده شود و مشخصات کامل آن در نمایشگاه‌های مذکور اعلام شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا