مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید محصولات چری در ایران اعلام شد (اردیبهشت 97)

قیمت بسیاری از محصولات وارداتی به کشور افزایش یافته است و حتی بعضی از برندهای معتبر مانند کیا در یکماه چندین بار توسط نمایندگان رسمی آن شامل افزایش قیمت شدند و حالا خودروسازان چینی نیز به صف افزایش قیمت اضافه شده و در جدیدترین اطلاعیه‌ای که از سوی نماینده چری در ایران منتشر شده است، محصولات این خودروساز چینی نیز گران شدند!

به گزارش چرخان، مدیران خودرو نماینده رسمی محصولات چری در ایران در جدیدترین اطلاعیه خودرو از قیمت جدید محصولاتش رونمایی کرد.

طبق این اطلاعیه آریزو5 دستی که قبل از این با قیمت 73 میلیون و 300 هزار تومان فروخته میشد، از امروز با قیمت 74 میلیون و 100 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

آریزو5 توربو نیز در اطلاعیه جدید 92 میلیون و 100 هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به قیمت قبلی افزایش قیمت یک میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

تیگو 5 آپشنال (IL) نیز با قیمت 111 میلیون و 700 هزار تومان فروخته خواهد شد که نسبت قیمت ماه گذشته این خودرو چیزی در حدود 2 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

تیگو 5 آپشنال (IE) که در ماه گذشته با قیمت 115 میلیون تومان به مشتریان عرضه میشد در حال حاضر 117 میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

چری تیگو 7 آخرین خودرویی است که شامل افزایش قیمت شده و با قیمت 152 میلیون و 300 هزار تومان به مشتریان فروخته می‌شود. این خودرو در تعرفه قبلی 150 میلیون و 700 هزار تومان قیمت گذاری شده بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا