مکمل بنزین
بازارچه

جدیدترین قیمت خودروهای مینی در بازار تهران مشخص شد

اواخر سال گذشته بود که پرشیا خودرو نماینده متولی محصولات بی‌ام‌و در ایران اقدام به واردات و رونمایی از محصولات مینی در ایران کرد که ایرانیان خاطره 40 ساله از این برند داشته و خودروهای قدیمی این برند مورد توجه آنها بوده است. خودروهای مینی در مدل‌های مختلف رونمایی شد و با توجه به ساخت و طراحی متفاوت آنها مورد توجه مشتریان و اهالی رسانه قرار گرفت.

خودروهای مینی کوپر مینی مدل 2018

به گزارش چرخان، پرشیا خودرو متولی محصولات بی‌ام‌و در ایران قیمت جدید خودروهای مینی را در حال منتشر کرد که اخبار سال گذشته حکایت از قیمت‌های به مراتب پایین‌تر از آنها را داشتند. البته گفتنی است که تعداد اندکی از پیش فروش‌های مینی که در اسفند ماه سال گذشته انجام شده بود، به مشتریان تحویل داده شده و به زودی مدل‌های مختلف مینی را در خیابان خواهید دید!

مینی کوپر

متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند برای خرید مینی کوپر S با مدل 2018 با پرداخت 580 میلیون تومان اقدام به خرید این خودرو نمایند.

مینی کلابمن S با مدل 2018 نیز 630 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. آخرین خودرو تغییر قیمت یافته خودروهای مینی در ایران، مینی کانتریمن S با مدل 2018 است که 680 میلیون تومان قیمت خورده است.

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا