Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش فوری پژو 207 دستی اعلام شد

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در حالیکه در اردیبهشت سال جاری ماه بسیار فعالی را پشت سر گذاشته است و طرح‌های فروش و پیش فروش متنوعی برای محصولات مختلف خود ارائه نموده است، در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش فوری پژو 207 آی دستی رونمایی کرده که متقاضیان می‌توانند به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از این شرایط بهره‌مند شوند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو از دوم خرداد ماه ثبت نام متقاضیان خرید پژو 207 آی دستی را به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز می‌کند که با توجه به ظرفیت تعیین شده تا زمانی که این ظرفیت تکمیل شود، ادامه خواهد داد.

طبق اعلام گروه خودروسازی ایران‌خودرو قیمت مصوب این خودرو 47 میلیون و 130 هزار تومان خواهد بود و مشتریان می‌توانند با موعد تحویل 30 روزه اقدام به خرید این خودرو نمایند. رنگ‌های قابل سفارش نیز متنوع بوده و اغلب رنگ‌های پرطرفدار برای این خودرو در هنگام سفارش قابل انتخاب خواهد بود.

از دیگر شرایط موجود در این اطلاعیه فروش، هر مشتری با کد ملی خود می‌تواند یک سفارش ثبت کند که این امکان مشروط به عدم وجود خرید و سفارشی در 6 ماه گذشته خواهد بود تا از حضور دلالان و سودجویان بازار جلوگیری شود. متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح روز دوم خردادماه سال 97 به سایت فروش این شرکت مراجعه کرده و با پرداخت وجه مذکور، اقدام به ثبت سفارش نمایند.

1 نظر
  1. بمانی می گوید

    سلام ایران خودرو سه ماه میشه که هایما را ثبت نام نکرده کی ثبت نام میکنه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.