مکمل بنزین
بازارچه

افزایش قیمت 14 میلیون تومانی سوزوکی ویتارا توسط ایران‌خودرو!

در حالیکه وزیر صنعت و معدن از احتمال افزایش 9.6 درصدی محصولات پرفروش زیر 45 میلیون تومان شرکت‌های خودروساز داخلی خبر داده بود، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در روزهای اخیر پر کار بوده و در محصولات گران قیمت خود اقدام به افزایش نرخ نموده و در جدیدترین اطلاعیه صادر شده از سوی این شرکت، سوزوکی ویتارا نیز شامل این رویه گردیده و قیمت جدید آن اعلام شد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود از قیمت سوزوکی ویتارا رونمایی کرد که افزایش قیمت 14 میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

ایران‌خودرو ویتارا

در این اطلاعیه قیمت سوزوکی ویتارا دنده‌ای کلاس 10 152 میلیون و 537 هزار تومان اعلام شده است. همچنین ویتارا کلاس 10 اتوماتیک که قبل از این 147 میلیون و 176 هزار تومان به فروش می‌رسید، از امروز با قیمت 161 میلیون و 305 هزار تومان به مشتریان فروخته خواهد شد.

نکته قابل توجه در این بین، اعمال قیمت‌های مذکور برای آن دسته از مشتریانی است که ماه‌ها قبل با قیمت‌های بسیار کمتر اقدام به ثبت نام برای خرید این خودرو نموده‌اند و در ماه‌های آتی و در صورتی که این شرکت خودروساز اقدام به افزایش دوباره نکند، می‌بایست مابه‌التفاوت بسیار زیادی را به حساب ایران‌خودرو واریز نمایند!

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا