Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین قیمت و شرایط فروش فولکس‌واگن پاسات 2018 اعلام شد

در حالیکه بسیاری از شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی اقدام به افزایش قیمت محصولاتشان نمودند، همه منتظر اعلام قیمت نماینده فولکس‌واگن در ایران بودند که با توجه به افزایش قیمت بسیار زیاد حتی محصولات چینی در کشورمان، دور از ذهن نبود که محصولات با کیفیت این خودروساز، افزایش قیمت بسیار بالایی را تجربه نمایند که در جدیدترین اطلاعیه ماموت خودرو؛ نماینده رسمی محصولات فولکس‌واگن در ایران قیمت فولکس‌واگن پاسات 2018 با افزایش اندکی اعلام شد.

به گزارش چرخان، ماموت خودرو؛ نماینده رسمی محصولات فولکس‌واگن در ایران در اطلاعیه‌ای از جدیدترین قیمت و شرایط فروش فولکس‌واگن پاسات 2018 رونمایی کرد که طبق این اطلاعیه، قیمت جدید خودرو 308 میلیون تومان عنوان شده است که نسبت به قیمت گذشته آن افزایش قیمت 5 میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت و پرداخت وجه خود اقدام به خرید 30 روزه این خودرو نمایند. البته این شرکت سود مشارکت و شرایط دیگری برای خریداران این خودرو در نظر نگرفته است.

گفتنی است که این افزایش قیمت با توجه به گرانی‌های چندین و چندباره محصولات کیا و هیوندای در ایران، ارزیابی شده و به نظر می‌رسد این افزایش قیمت منطقی‌تر از سایر شرکت‌های حاضر در این بازار باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.