Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بوش قصد دارد از خروجی‌های جانبی در موتورسیکلت‌ها استفاده کند

شرکت‌های بزرگ همیشه به‌دنبال امنیت موتورسواران خود هستند تا آنها با نهایت ایمنی و با کمترین خطر، بیشترین لذت را از وسیله نقلیه موتوری خود ببرند که اغلب ایمنی و حفظ تعادل موتورسیکلت‌ از طریق سیستم‌هایی مانند کنترل کشش، ضد چرخش ABS و تعلیق های الکترونیکی صورت می‌گیرد. اما ظاهران بوش آلمان قصد دارد از روشی جدید برای حفظ تعادل موتورسیکلت‌سواران استفاده کند.

برای حفظ تعادل موتور سوار باید بر المان‌های مختلفی غلبه کرد تا نیروی‌های مختلف وارد شونده به موتورسیکلت کنترل شده و مانع از سرنگونی موتورسیکلت سوار شوند. بوش با قراردادن بخش‌هایی برای خروج هوای پرفشار در اطراف موتور قصد دارد نیروی کشش را کنترل کند و مانع زمین خوردن موتورسوار شود.

اکثر موتورسواران هنگام دور زندن در زاویه خاصی با زمین قرار می‌گیرند و زمانی که این زاویه کمتر از حد مجاز شود، نازل گاز فعالیت خود را آغاز کرده و باعث حفظ تعادل خواهد شد. البته بکارگیری چنین سیستمی نیازمند مطالعات فراوان بوده و بوش در حال تحقیقات تکمیلی بر روی این پروژه است و در حال حاضر سوالات فراوانی درباره این فناوری وجود دارد که با عملی شدن آن پاسخ آنها مشخص می‌شوند. بطور مثال آیا نیاز به پر کردن ظرفیت گاز کپسول‌ها وجود دارد؟ چقدر این سیستم افزایش وزن موتور را باعث می‌شود؟ و چندین سوال دیگر که باید تا زمان معرفی رسمی پروژه جدید بوش صبر کنیم تا به پاسخ آنها برسیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.