مکمل بنزین
بازارچهخبرداخلی

جدیدترین اطلاعات میتسوبیشی اکلیپس کراس در ایران اعلام شد + قیمت

آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران به تازگی از محصول جدید میتسوبیشی رونمایی کرد و اعلام نمود که به زودی فروش این خودرو در بازار کشور آغاز خواهد شد. میتسوبیشی اکلیپس کراس یکی از امیدهای برند ژاپنی برای بازار ایران بود تا بتواند با محصولاتی همچون سانتافه، اسپورتیج و ….رقابت کرده و سهم بازار مناسبی را برای این برند کسب نماید.

به گزارش چرخان، میتسوبیشی اکلیپس کراس یکی از محصولات بسیار با کیفیت برند ژاپنی در که چند روز گذشته در مراسم اختصاصی نمایندگان این برند رونمایی شد ولی اطلاعات خاصی از آن منتشر نشد ولی به تازگی نماینده رسمی این برند در کشورمان قیمت دقیق و اطلاعات جزئی این خودرو را ارائه کرد که در ادامه به بررسی کوتاه آن میپردازیم.

آرین موتور در شوروم مرکزی این برند در تهران اقدام به رونمایی از این خودرو نمود و رسما ورود میتسوبیشی اکلیپس کراس به بازار ایران را اعلام کرد. این محصول جدیدترین خودروی این برند است که مملو از آپشن‌های جور واجور بوده و عملا به یکی از انتخاب‌های اصلی مشتریان ایرانی تبدیل خواهد شد.

از جمله آپشن‌های این خودرو می‌توان به: سیستم جلوگیری از برخورد با مانع جلویی، ترمز پارک الکتریکی، کروز کنترل تطبیقی، سنسور نور و باران، هدآپ دیسپلی،  گرمکن صندلی جلو، دوربین 360 جهت نمایش دائمی محیط خودرو، صندلی عقب و فرمان، موس با قابلیت لمس جهت تنظیمات سیستم صوتی اشاره کرد.

میتسوبیشی اکلیپس کراس
معرفی و قیمت میتسوبیشی اکلیپس کراس در ایران

موتور توربو شارژ نوین با تکنولوژی MIVEC از دیگر ویژگی‌های میتسوبیشی اکلیپس کراس است. حجم موتور این خودرو 1.5 لیتر بوده و توانایی تولید 163 اسب بخار را دارد. گیربکس هشت سرعته سی‌وی‌تی با حالت اسپرت از دیگر ویژگی‌هایی است که پیشرانه قدرتمند این خودرو دارد.

نکته قابل توجه در مورد این خودرو هماهنگی بسیار خوب همه ویژگی‌های فنی و ظاهری آن است که اکلیپس را به یک خودروی فوق‌العاده بی نظیر تبدیل می‌نماید.

علی شکوهی مدیر بازاریابی آرین موتور در مراسم رونمایی از این خودرو گفت: ما در حال حاضر در پروسه رونمایی و عرضه این خودرو به بازار ایران هستیم و در حال حاضر به سفارش آرین موتور، کارخانه میتسوبیشی در حال تولید سفارشات ماست تا بتوانیم اوایل شهریورماه اولین سری خودرو را به مشتریان تحویل بدهیم.

معرفی و قیمت میتسوبیشی اکلیپس کراس در ایران

قیمت اعلامی آرین موتور برای این خودرو با ارز 4200 تومانی 264 میلیون تومان اعلام شده است و در صورتی که این ارز در اختیار شرکت قرار نگیرد پیش بینی‌ها برای قیمت گذاری این خودرو، چیزی در حدود 300 میلیون تومان و کمتر از آن است. فروش این خودرو از ماه آینده آغاز خواهد شد و مشتریان می‌توانند طبق شرایط اعلامی اقدام به ثبت نام و خرید کنند.

به گفته علی شکوهی این خودرو در بازار ایران رقیب سرسخت خوش فروش‌های کره‌ای و ژاپنی مانند جوک و C-HR و توسان و سانتافه و … خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا