مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین طرح پیش فروش محصولات ایران‌خودرو در خرداد 97 اعلام شد

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو با ورود به سومین ماه سال شرایط جدید فروش خود را برای محصولات مختلف اعلام کرده که طبق روال معمول این روزهای اکثر خودروسازان داخلی و واردکنندگان خودروهای خارجی با قیمت قطعی نبوده و با توجه به احتمال افزایش قیمت محصولات در اواخر خردادماه، اعلام قیمت قطعی به پس از صدور دعوتنامه موکول شده است. در ادامه جزییات جدیدترین طرح پیش فروش محصولات ایران‌خودرو را بررسی می‌کنیم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

پژو 206

شرایط پیش فروش خانواده پژو 206 ویژه خرداد 97

پژو 206 تیپ 2 اولین خودروی این خانواده از محصولات ایران‌خودرو است که در رنگ‌های متنوع قابل سفارش است. مشتری در روش تک ودیعه‌ای می‌بایست مبلغ 16 میلیون تومان پرداخت نماید و در روش دو ودیعه‌ای نیز 12 و 4 میلیون تومان در دو موعد پرداخت می‌شود.

پژو 206 تیپ 5 دومین خودروی این خانواده است که در رنگ‌های متنوعی قابل سفارش بوده و مبلغ پیش پرداخت تک ودیعه‌ای آن 18 میلیون تومان قید شده است. در روش دو ودیعه‌ای نیز 14 و 4 میلیون تومان در دو مود پرداخت می‌گردد.

پژو 206 صندوقدار وی8 سومین خودروی خانواده 206 است که در رنگ‌های مختلفی قابل عرضه بوده و مشتری می‌بایست مبلغ 19 میلیون تومان در روش تک ودیعه‌ای و 15 و 4 میلیون تومان در روش دو ودیعه‌ای پرداخت نماید.

پژو 207i اتوماتيك

شرایط پیش فروش پژو 207 ویژه خرداد 97

مشتری برای مدل دستی این خودرو در روش تک ودیعه‌ای 20 میلیون تومان و در روش دو ودیعه‌ای 15 و 5 میلیون تومان در دو موعد مختلف پرداخت می‌نماید. نکته قابل ذکر این است که تنها خودروی دارای سود مشارکت 17 درصد همین خودرو بوده و سود انصراف آن نیز 14 درصد قید شده است.

شرایط پیش فروش خانواده پژو 405 ویژه خرداد 97

پژو 405 جی‌ال‌ایکس بنزینی: مشتری می‌بایست مبلغ 15 میلیون تومان در روش تک ودیعه‌ای و در روش دو ودیعه‌ای 12 و 3 میلیون تومان در دو موعد پرداخت نماید.

پژو 405 اس‌ال‌ایکس بنزینی: در روش تک ودیعه‌ای می‌بایست مبلغ 16 میلیون تومان پرداخت شود. در روش دو ودیعه‌ای نیز 13 و 3 میلیون تومان در دو موعد پرداخت می‌گردد.

شرایط پیش فروش خانواده سمند ویژه خرداد 97

سمند ال‌ایکس EF7 پایه گازسوز: برای ثبت سفارش این خودرو در روش اول 16 میلیون تومان و در روش دو ودیعه‌ای 13 و 3 میلیون تومان نیاز است.

سمند ال‌ایکس EF7 بنزینی: در روش تک ودیعه‌ای مشتری می‌بایست 15 میلیون تومان پرداخت نماید. 12 و 3 میلیون تومان در دو موعد مختلف روش پرداخت این خودرو در نوع دوم است.

سورن ELX: برای ثبت سفارش نوع اول این خودرو 18 میلیون تومان و در روش دوم 15 و 3 میلیون تومان می‌بایست به حساب ایران‌خودرو واریز شود.

پژو پارس اتوماتیک

شرایط پیش فروش پژو پارس ویژه خرداد 97

پژو پارس سال: مبلغ قابل پرداخت در روش تک ودیعه‌ای 18 میلیون تومان و در روش دو مرحله‌ای 14 و 4 میلیون تومان قید شده است.

شرایط پیش فروش خانواده دنا ویژه خرداد 97

دنا تریم مشکی: پیش پرداخت 22 میلیون تومانی در روش تک ودیعه‌ای و پیش پرداخت‌های 18 و 4 میلیون تومانی در دو موعد مختلف از شرایط مالی این خودرو است.

دنا تریم دو رنگ: این خودرو بر خلاف اکثر محصولات ایران‌خودرو صرفا در دو رنگ سفید و آبی کبود قابل سفارش است که از نظر تنوع رنگی پایین‌ترین تنوع را داراست. پیش پرداخت 22 میلیون تومانی در روش اول و 18 و 4 میلیون تومانی در روش دوم از شرایط مالی این مدل است.

رانا LX محصولات ایران‌خودرو

شرایط پیش فروش رانا ویژه خرداد 97

رانا ال‌ایکس: مشتریان برای پیش خرید این خودرو می‌توانند 16 میلیون تومان در روش اول و 10 و 6 میلیون تومان در روش دوم پرداخت نمایند که دومین فاصله پرداختی در روش دو ودیعه‌ای مربوط به این خودرو است.

دانگ فنگ H30Cross اتوماتیک

شرایط پیش فروش دانگ‌فنگ ویژه خرداد 97

اچ30 کراس: مبلغ پیش پرداخت لازم برای این خودرو 22 میلیون تومان و در روش دو ودیعه‌ای 15 و 7 میلیون تومان می‌بایست توسط مشتری پرداخت شود که بیشترین فاصله پرداختی در این نوع دوم است.

نکته مهم: موعد تحویل همه خودروهای با پرداخت تک ودیعه‌ای آبان سال 97 و موعد تحویل همه خودروهای با پرداخت دو ودیعه‌ای آذر سال 97 تعیین شده است.

تخفیف خرید محصول ایرانی محصولات ایران‌خودرو

بیشترین تخفیف خرید محصول ایرانی برای محصولات ایران‌خودرو در این طرح فروش متعلق به رانا ال‌ایکس بوده و کمترین تخفیف نیز متعلق به پژو پارس سال است. جزئیات بیشتر از این طرح را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. لازم به ذکر است که تخفیف‌های مذکور در هنگام صدور دعوتنامه و تکمیل وجه اعمال می‌گردد و مشتریانی که قبل از تکمیل وجه انصراف می‌دهند، امکان استفاده از این تخفیف را ندارند.

طرح پیش فروش محصولات ایران‌خودرو ویژه خرداد 97

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

    1. سلام. شرایطی که ارائه شده رو ما هم تقدیم شما کردیم. اگر شرایط جدیدی برای محصولاتش ارائه داد حتما در چرخان منتشر میشه.

  1. سلام امروز خواستیم ثبت نام کنیم هیج یک نمایندگی های تبریز جواب ندادند فرمودند تولید خودرو تموم شده نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا