مکمل بنزین
خبر

با گران‌ترین موتورسیکلت جهان آشنا شوید

ابزار و وسایل گران‌قیمت در زمینه‌های مختلف همیشه مهیج بوده‌اند و طرفداران خاص خود را نیز داشته‌اند. Bucherer تولیدکننده سوئیسی ساعت‌های خاص تصمیم گرفته تا برای اولین‌بار در زمینه تجهیز موتور سیکلت فعالیت کند، بنابراین جای تعجب ندارد که محصولی فوق‌العاده خاص نتیجه کار شود. این شرکت به‌سراغ نسخه هارلی دیویدسون آبی رفته و باعث شده این موتورسیکلت با دو ساعت مچی سوئیسی خاص قیمت 1،9 میلیون دلاری پیدا کند. رنگ آبی خاص و بخش‌هایی از جنس متریال لوکس در کنار محفظه‌های قرارگیری ساعت‌های گران‌قیمت جلوه‌ای زیبا را پدید آورده‌اند.

شرکت مذکور حدود ۲۵۰۰ ساعت برای تغییرات مورد نظر در این هارلی‌دیویدسون زمان صرف‌کرده است و Bucherer ادعا می‌کند تمام متریال خارجی این موتور را با مواد گران‌قیمت جایگزین کرده است. به حقیقت ادعای این شرکت از روی تصاویر منتشر شده نیز می‌توان پی برد چرا که تمام بخش‌ها با فلز خوش‌رنگ و زیبا جایگزین شده‌اند. پرداخت هزینه ۱.۹ میلیارد دلاری برای همه میسر نیست، بنابراین مولتی‌میلیاردرهایی که می‌توانند یکی از این موتورهای زیبا را داشته باشند فقط قشر خاصی هستند که علاقه به چنین وسایل لوکسی دارند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا