مکمل بنزین
خبر

H30 کراس ۴ میلیون گران شد؛ انتشار قیمت جدید محصولات ایران خودرو (خرداد 1397)

در حالیکه رئیس شورای رقابت از اعلام قیمت جدید خودروهای داخلی از 15 خرداد خبر داده است، بسیاری از شرکت‌های خودروساز داخلی و شرکت‌های وارد کننده خودروهای خارجی اقدام به افزایش قیمت محصولاتشان نموده‌اند که در جدیدترین اطلاعیه گروه خودروسازی ایران‌خودرو قیمت 4 محصول پرطرفدار این شرکت اعلام شده که افزایش قیمت قابل توجهی را داشته‌اند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود، قیمت جدید 4 محصول خود را اعلام کرد که در ادامه به بررسی قیمت قبل و جدید این خودروها می‌پردازیم.

محصولات ایران‌خودرو

اولین خودروی گران شده این شرکت، آریسان است که قبل از این با قیمت 29 میلیون تومان به مشتریان فروخته میشد، در حال حاضر 31 میلیون و 788 هزار تومان قیمت خورده است.

دومین خودروی گران شده تندر پیکاب است که قبل از این با قیمت 35 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان عرضه میشد، در حال حاضر 39 میلیون و 164 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

سومین خودروی گران شده اچ‌سی کراس است که 45 میلیون و 600 هزار تومان در روزهای قبل به مشتریان فروخته میشد، قیمت جدید این خودرو 50 میلیون تومان قید شده است.

آخرین خودروی گران شده ایران‌خودرو پارس اتوماتیک است که قبل از این با قیمت 50 میلیون تومان فروخته میشد، در حال حاضر با قیمت 54 میلیون و 802 هزار تومان قابل سفارش است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا