مکمل بنزین
گوناگونخبر

شرکت لامبورگینی غایب بزرگ نمایشگاه خودرو پاریس 2018

به نظر می‌رسد شرکت‌های بیشتری به دنبال ترک نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو در سراسر جهان هستند. پس از اعلام عدم حضور فولکس واگن در نمایشگاه خودرو پاریس، یکی از زیرمجموعه‌های آن یعنی شرکت لامبورگینی نیز خبر از غیبت خود در این نمایشگاه می‌دهد.

این اولین باری نیست که شرکت لامبورگینی در نمایشگاه خودرو پاریس غایب است. در سال 2016 دو شرکت لامبورگینی و بنتلی در نمایشگاه خودرو پاریس حضور نداشتند. در همان سال چندین کمپانی دیگر از جمله استون مارتین، فورد و ولوو نیز تصمیم گرفتند در این نمایشگاه حضور پیدا نکنند.

بسیاری از شرکت‌ها به‌جای حضور در نمایشگاه‌های خودرو و صرف میلیون‌ها دلار هزینه قصد دارند که از محصولات جدید خود در مراسم‌های اختصاصی رونمایی کنند تا تمرکز بیشتری بر روی آن‌ها داشته باشد.

عدم حضور کمپانی‌هایی همانند فولکس واگن و لامبورگینی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو در پاریس به معنای عدم فعالیت کلی آن‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی نیست. فولکس واگن در زمان اعلام عدم حضور خود در نمایشگاه خودرو پاریس اعلام کرد که این کمپانی در نمایشگاه‌های دیگر حضور خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که این کمپانی آلمانی در زمان برگزاری نمایشگاه خودرو پاریس در این شهر مراسم اختصاصی خود را برگزار کند.

نمایشگاه خودرو پاریس امسال غایبان زیادی خواهد داشت. تا به امروز کمپانی‌های فورد، اینفینیتی، مزدا، میتسوبیشی، نیسان، اوپل، سوبارو و ولوو خبر عدم حضور خود را اعلام کرده‌اند. با این حال برخی شرکت‌ها مانند سیتروئن، هیوندای، جگوار، کیا، لندرور، لکسوس، مرسدس بنز، پژو، اسمارت، سوزوکی و تویوتا در این نمایشگاه حضور دارند.

با توجه به رشد اینترنت و استفاده بالا از آن توسط افراد در سراسر جهان، شرکت‌های تولیدکننده خودرو رغبت کمتری به حضور در نمایشگاه‌ها از خود نشان می‌دهند. این برندها می‌توانند مراسم اختصاصی خود را برگزار و آن را به‌صورت زنده در اختیار میلیون‌ها علاقه‌مند به دنیای خودرو قرار دهند.

پیشرفت در حوزه تکنولوژی باعث شده که فرصت‌های بیشتری پیش‌روی فعالان حوزه خودرو قرار بگیرد و بیشتر بتوانند با افراد در ارتباط باشند.

در صورتی‌که فکر می‌کنید تنها نمایشگاه خودرو پاریس عدم حضور برخی شرکت‌های مطرح در صنعت خودرو را تجربه می‌کند باید بگوییم که نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 نیز چنین تجربه‌ای خواهد داشت. در نیمه اول سال 2018 سه شرکت آئودی، بی‌ام‌و و مرسدس بنز خبر از عدم حضور خود در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 دادند.

BMW 1 Series 5-door - Dynamic

در سال‌های گذشته برخی از شرکت‌ها تصمیم گرفتند که به‌جای حضور در نمایشگاه خودرو دیترویت از جدیدترین دستاوردهای خود در نمایشگاه CES لاس وگاس رونمایی کنند. در نهایت باید گفت که نمایشگاه خودرو پاریس از تاریخ 2 اکتبر شروع به‌کار خواهد کرد و این نمایشگاه تا 14 اکتبر در جریان است.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا