Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

دور جدید پیش فروش هاوال H2 شروع می‌شود؛ قیمت افزایش می‌یابد؟

هاوال H2 یکی از موفق‌ترین چینی‌های عرضه شده در ایران است که در دور اول پیش فروش هزاران عدد از آن طی چند دقیقه فروش رفت و به سرعت بازار سیاه آن تشکیل شد و بعضا تا چندین میلیون تومان سودهای بادآورده را در عرض چند دقیقه نصیب دلالان نمود. گروه خودروسازی بهمن در جدیدترین اطلاعیه از دور جدید فروش این خودرو خبر داد که احتمالا با افزایش قیمت همراه خواهد شد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن سال گذشته شراکت خود را با شرکت هاوال رسمی کرد و در یک نشست خبری اعلام نمود که به زودی محصولات این شرکت داخلی سازی خواهند شد و در ابتدا محصولات هاوال به صورت وارداتی و به مرور به چرخه تولید بهمن موتور وارد می‌شوند تا مدل‌های بالاتر وارد کشور شوند.

پیش فروش اولین مدل از محصولات هاوال انجام شد و هجمه چند هزار نفره متقاضیان خرید این خودرو که بعضا دلالان سودجوی بازار بودند باعث تعجب بسیاری از اهالی بازار شد تا جاییکه معدود افرادی که توانسته بودند از این فرصت استفاده کنند، سودهای چند ده میلیونی را برای حواله‌های خریداری شده به جیب خود واریز نمودند.

در حال حاضر این شرکت قصد دارد با شروع دور جدید پیش فروش هاوال H2 به نیاز مشتریان پاسخ داده و طبق قوانین سازمان حمایت، با 50 درصد پیش پرداخت اقدام به ثبت نام متقاضیان نماید. همچنین طبق گفته‌های مسئولین این شرکت قیمت این خودرو با توجه به نوسانات نرخ ارز محاسبه خواهد شد و تمام سعی این شرکت بر حفظ قیمت این خودرو خواهد بود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.