Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

این دو شاسی‌بلند چینی با بقیه فرق دارند

چین بزرگترین بازار خودرو در جهان است و خودروسازان نابالغ و خام این کشور اکنون به درجه بالایی از پختگی رسیده‌اند که خودروهایی با کیفیت بالا تولید می‌کنند. VV5 و VV7 دو محصول جدید از برند زیرمجموعه هاوال یعنی کمپانی «وی» هستند که در بازار محلی عرضه می‌شوند. شرکت هنوز برنامه‌ای برای صادرات این خودروها ندارد و این یک ضعف برای رشد یک خودروسازی محسوب می‌شود و این کمپانی باید به‌فکر بازارهای جهانی نیز باشد.

نام تجاری لوکس Wey برای گروه خودروسازی گریت‌وال بسیار مهم است، که هر سال بیش از یک میلیون دستگاه خودرو تحت نام‌های Haval و Great Wall در چین به فروش می‌رساند و مبلغ قابل توجهی در تحقیق، توسعه و تولید و فروش داخلی و بین المللی سرمایه گذاری می‌کند. بنابرادعای مالکان گریت‌وال، خودروسازی وی با هدف رقابت در سطح یک دنیا و شکست خودروسازانی نظیر لکسوس پایه‌گذاری شده و قصد دارد در زمینه ساخت خودروهای لوکس، جلوتر از سایر برندها فعالیت کند. 

VV5 و VV7 مدتی قبل در نمایشگاه پکن در معرض دید عموم قرار داده شده بودند اما حالا زمان عرضه رسیده است. گریت‌وال امیدوار است در درجه اول غرور ملی مردم باعث شود تا آنها به‌جای خودروهای لوکس بنز و لکسوس به سراغ تولید ملی بیایند. یکی از فعالیت‌های مثبت این شرکت بکارگیری مهندسان ارشد کمپانی‌های کیا و بی‌ام‌و در شرکت وی است. VV5 محصول کوچکتر این کمپانی چینی طولی برابر با 4462 میلی‌متر دارد (همانند BMW X1)، در حالی که VV7  بعنوان برادر بزرگتر 4749 میلیمترطول دارد. با گشت در اطراف این خودرو مشاهده خواهید کرد که وی، وقت زیادی را صرف طراحی کرده اما همچنان بخش‌هایی دیده می‌شود که از نمونه‌های خارجی الهام گرفته شده است. بخش جالب کابین، استفاده از متریال بسیار با کیفیت و در حد خودروهای آلمانی بوده و در بخش تکنولوژی نیز واقعا غافل‌گیر کننده خوب هستند. 

در بخش تولید کارخانه Wey در Baoding، اتومبیل‌ها همانند محصولات مختلف Haval ساخته می‌شوند اما کالیبراسیون ماشین آلات / ربات ها و سطح آموزش کارکنان مطابق با استانداردهای بین المللی است. در داخل کابین همه چیز درست و زیبا در جای خود قرار داده شده و هیچ ایرادی را نمی‌توان در این کابین یافت. راحتی صندلی‌ها تا حد بسیار عالی، خوب است و بخش تصفیه هوای سرنشینان عقب بسیار کار آمد طراحی شده. 

موتور VV5 از نوع 2.0 لیتری توربو با قدرت 145 کیلو وات و حداکثر گشتاور 355Nm (از 2000 تا 3200 دور در دقیقه) است که شما را قادر می‌سازد در 8.9 ثانیه از شتاب صفر به 100 برسید. VV7 از موتوری مشابه بهره می‌برد اما توان خروجی آن 172 کیلووات است. هر دو خودرو مجهز به سیستم دیفرانسیل جلو بوده و از یک گیربکس هفت سرعته بهره می‌برند که توسط تیم مهندسی سابق فولکس واگن و دایملر طراحی شده‌اند. مقامات شرکت وی قصد دارند با قیمت رقابتی و بسیار پایین، شاسی‌‌بلند لوکس و زیبای خود را عرضه کنند تا مردم بیشتر با این برند آشنا شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.