Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

اینفینتی جدید Q50 با قدرتی فوق العاده در راه است

کمپانی خوش نام اینفینتی قصد دارد تا برای سال 2016 میلادی نسخه جدید و به روز شده Q50 را معرفی و به بازار عرضه کند. این خودرو هم اکنون با بهره گیری از یک پیشرانه 3.0 لیتری V6 همراه با سیستم توربوشارژ دو قلو در بازار حضور دارد و حال قرار است تا با بهبود موتور و افزایش قدرت آن به بازار باز گردد.

003-2014-infiniti-q50-review-1

موتور و سیستم انتقال قدرت جدید این محصول، با سیستم توربوشارژ جدید خود، می تواند قدرت و گشتاور بسیار بهتری را برای حرکت خودرو تولید کند. جالب است بدانید که در دور موتور 6400rpm این پیشرانه می تواند تا 400 اسب بخار قدرت و 350 پوند فوت گشتاور تولید کند. اینفینتی مدعی است که با تولید این موتور، یکی از بهترین نمونه های بازار در حوزه نسبت قدرت به بهره وری و البته مصرف سوخت را تولید نموده است. البته هنوز مصرف سوخت این خودرو به طور دقیق و رسمی اعلام نشده است.

قرار است که این خودرو با سیستم هیبریدی نیز عرضه شود. یعنی به جز بهره گیری از یک موتور 3.0 لیتری V6 یک سیستم انتقال قدرت هیبریدی وجود دارد. فرض کنید در کنار این موتور یک نمونه الکتریکی 3.5 لیتری آلومینیومی با قدرت 360 اسب بخار و 457 پوند فوت به همراه یک باتری لیتیوم یونی چه قدرتی برای این خودرو فراهم خواهد کرد.

فروش نسخه 2016 اینفینیتی Q50 یک ماه پس از نمایشگاه خودروی دیترویت آغاز می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.