مکمل بنزین
خبر

جدیدترین طرح پیش فروش کیا سراتو 2000 اعلام شد (خرداد 97)

رقابت ایران‌خودرو و سایپا در عرضه طرح‌های متنوع فروش و پیش فروش در دو ماه اخیر جالب بوده است و البته ناگفته پیداست تمایل این دو خودروساز به پیش فروش بیشتر بوده چرا که به زودی قیمت محصولاتشان افزایش خواهد یافت و این شرکت‌ها نیز تمایلی به فروش فوری با قیمت ارزان ندارند. در همین راستا گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط پیش فروش کیا سراتو 2000 رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند از امروز اقدام به ثبت نام در این طرح نمایند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین بخش‌نامه خود شرایط پیش فروش کیا سراتو 2000 اعلام کرد که مشتریان می‌توانند از سود مشارکت 12 درصد و سود انصراف 9 درصد استفاده کنند. زمان ارسال دعوتنامه برای متقاضیان خرید این خودرو هفته چهارم شهریورماه سال جاری خواهد بود و قیمت نیز مطابق قیمت روز محاسبه و مابه‌التفاوت اخذ می‌گردد.

کیا سراتو 2000

مبلغ پیش پرداخت لازم برای ثبت نام در این طرح پیش فروش 55 میلیون تومان است و ظرفیت محدودی برای آن در نظر گرفته شده است که با اتمام این ظرفیت، مبادی ثبت نام بسته خواهد شد و بدیهی است اولویت با افرادی است که سریع‌تر اقدام به پرداخت نمایند.

 

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا