مکمل بنزین
خبر

هوندا جت الیت جدید معرفی شد

کمپانی‌های متعددی را می‌توان یافت که علاوه بر خودرو در صنایع دیگر مخصوصا هواپیماسازی فعالیت می‌کنند. از میتسوبیشی گرفته تا مرسدس بنز به فعالیت در صنایع مختلف علاقه دارند. هوندا ایر کرافت در زمینه ساخت هواپیما بسیار فعال بوده و به‌تازگی نیز از هواپیمای هوندا جت الیت جدید با مشخصات قدرتمندتر رونمایی به‌عمل آورده است.

جت الیت نسبت به گذشته با محدوده حرکتی بیشتر و تجهیزات جدیدتر عرضه خواهد شد ولی مهمترین تغییر این جت به همینجا ختم نمی‌شود. جت الیت ۳۹۶ کیلومتر بیشتر از نسخه قبلی می‌تواند پرواز کند و با سیستم جدید ضد صدای هوندا، کمترین میزان صدای ناشی از پرواز به کابین منتقل می‌شود و سرنشینان معمولا آرامش بالایی را تجربه می‌کنند.

سیستم‌های پایداری و حفاظت خودکار نیز باعث می‌شوند با یکی از ایمن‌ترین محصولات هوندا مواجه باشیم و این شرکت ژاپنی در زمینه مصرف سوخت نیز تغییرات مثبتی اعمال کرده تا نهایت سرعت با کمترین میزان مصرف سوخت همراه شود.

میچیماسا فوجینو مدیر هوندا در این زمینه می‌گوید: هوندا جت الیت تمام تعهدات ما را نشان می‌دهد که مهمترین آن در زمینه پرفورمنس است. خلاقیت هوندا باعث شده تا مهندسان ما یکی از بهترین جت‌های شخصی را تولید کنند که توانایی پیمودن 2661 کیلومتر را دارد و از لحاظ تجهیزات یکی از بهترین‌هاست.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا