مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیوندای N به عنوان یک خودرو مستقل توسط این شرکت کره‌ای تولید خواهد شد

هیوندای با اضافه کردن بخش N به کمپانی خود قصد دارد که نمونه قدرتمندتر خودروهای خود را روانه بازار کند. با این حال به نظر می‌رسد هیوندای N خود به صورت یک محصول مستقل در دست توسعه قرار داشته باشد.

این شرکت کره‌ای در گذشته از نسخه N دو خودرو هیوندای i30 و ولوستر رونمایی کرده بود. بر اساس گزارش‌ها هیوندای N به عنوان یک خودرو مستقل موتور وسط توسعه می‌یابد. همانطور که می‌دانید مدیریت بخش N شرکت هیوندای را مدیر سابق بخش M کمپانی بی‌ام‌و برعهده دارد.

این فرد در مصاحبه‌ای با Top Gear اعلام کرده است که برای توسعه یک محصول آزادی کافی دارد. این کمپانی کره‌ای در سال 2014 از خودرو مفهومی Racing Midship به عنوان یک خودرو موتور وسط رونمایی کرد. این احتمال وجود دارد که هیوندای N بر اساس این مدل توسعه پیدا کند.

Biermann در رابطه با محصول آینده هیوندای اعلام کرده است:

ما در حال کار بر روی این خودرو هستیم. همانند خودرو Racing Midship که سه نسخه از آن را توسعه دادیم، در حال توسعه خودروهای مشابه هستیم. شاید در آینده یک محصول همانند Racing Midship تولید کنیم. در حال حاضر تصمیم قطعی در این رابطه اتخاد نشده ولی احتمال توسعه چنین محصولی وجود دارد.

تا به امروز هیوندای سه نسخه از خودرو مفهومی RM را تولید کرده است. در سال 2014 خودرو RM14 بر پایه هیوندای ولوستر معرفی شد. این خودرو به موتوری با قدرت 295 اسب بخار (219 کیلووات) مجهز بود.

در سال 2015 مدل RM15 معرفی شد. این محصول در مقایسه با نسل گذشته خود 195 کیلوگرم وزن کمتری داشت. در سال 2016 از خودرو RM16 N رونمایی شد که با پلتفرمی جدید توسعه یافته است و موتور آن 300 اسب بخار (223 کیلووات) قدرت تولید می‌کند.

در گذشته تصاویر جاسوسی از نسخه تولید انبوه RM16 N در فضای مجازی منتشر شده بود. آقای Biermann در گذشته اعلام کرده بود که در آینده هیوندای از دو خودرو مدل N جدید رونمایی می‌کند. تا به امروز وعده Biermann عملی نشده است.

این کمپانی کره‌ای قصد دارد در آینده خودروهای قدرتمند بیشتری تولید و روانه بازار کند. با این حال هیوندای باید بر روی بخش بازاریابی خود سرمایه‌گذاری بیشتری کند.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا