مکمل بنزین
بازارچه

جدیدترین قیمت جک J4 اعلام شد (خرداد 97)

جک J4 که یکی از محصولات پر سر و صدای این روزهای بازار است در حالی وارد بازار خودروی ایران شده است که گرانی خودروهای خارجی به شدت رونق گرفته و بسیاری از مردم حتی با ارقامی نزدیک به 100 میلیون تومان نیز قادر به خرید خودروی با کیفیت نیستند و حضور محصولاتی همچون جک J4 می‌تواند سهم بازار خوبی برای نماینده انحصاری آن ایجاد نماید.

به گزارش چرخان، نماینده انحصاری محصولات جک در ایران در بخشنامه‌ای جدیدترین قیمت جک J4 محصول تازه وارد از این برند محبوب در ایران را اعلام کرد که متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از 20 خرداد ماه نسبت به ثبت نام آن اقدام کنند.

جک J4

قیمت جدید اعلامی برای این خودرو 66 میلیون و 900 هزار تومان بوده و مشتریان می‌توانند با موعد تحویل شهریور 97 و بعد از آن سفارش خودر ا ثبت کنند. گفتنی است این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 103 اسب بخار بهره می‌برد. گیربکس این خودرو از نوع CVT بوده و در رنگ‌های متنوع به مشتریان تحویل می‌گردد.

 

در زمینه علمکرد نیز باید گفت که جک J4 برای رسیدن به سرعت صدکیلومتر در ساعت از صفر مطلق، نیازمند زمانی برابر با 14.5 الی 14.9 ثانیه بود و حداکثر سرعت آن در حدود 180 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. همچنین، مصرف سوخت این خودرو در هر صدکیلومتر مسیر شهری و اتوبان، به صورت ترکیبی برابر با 5.9 الی 6.2 لیتر بنزین بوده و استاندارد آلایندگی آن یورو 5 است. (گنجایش باک جک J4 برابر با 45 لیتر است)

بیشتر بخوانید:

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا