Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کمپانی تویوتا برای ششمین سال متوالی به عنوان با ارزش‌ترین برند خودرو معرفی شد

شرکت تحقیقاتی Kantar Millward Brown لیستی از 100 برند باارزش را منتشر کرده است. برای ششمین سال متوالی کمپانی تویوتا موفق شده لقب باارزش‌ترین برند در صنعت خودرو را تصاحب کند. ارزش برند تویوتا به 29.987 میلیارد دلار می‌رسد که در مقایسه با سال گذشته 5 درصد رشد را تجربه کرده است.

یکی از دلایل افزایش ارزش کمپانی تویوتا مربوط به افزایش تقاضا برای خودروهای SUV این برند در ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی است. این افزایش تقاضا باعث شده که تویوتا تبدیل به باارزش‌ترین برند در صنعت خودرو شود.

تویوتا در 13 سالی که این آمار توسط شرکت تحقیقاتی Kantar Millward Brown منتشر شده است 11 بار موفق به قرارگیری در صدر لیست این شرکت شده است. این کمپانی ژاپنی در سال‌های 2010 و 2012 در جایگاه دوم قرار گرفته بود.

بر اساس تحقیقات اخیر ارزش برند مرسدس بنز در مقایسه با سال گذشته میلادی به میزان 9 درصد رشد داشته است. در حال حاضر ارزش این کمپانی برابر با 25.684 میلیارد دلار است. بی‌ام‌‌و پس از مرسدس بنز در جایگاه سوم قرار گرفته است. ارزش این برند آلمانی به 25.624 میلیارد دلار می‌رسد. ارزش این کمپانی در مقایسه با سال گذشته 4 درصد رشد داشته است.

به نظر می‌رسد علت شکست بی‌ام‌و توسط شرکت مرسدس بنز مربوط به افزایش تقاضا برای خودروهای این شرکت در کشورهای چین، برزیل و روسیه باشد. یکی دیگر از دلایل افزایش ارزش این برند، محبوبیت بالای خودروهای کلاس E مرسدس بنز است.

در این لیست نام برندهای دیگر نیز به چشم می‌خورد. فورد، هوندا، نیسان، آئودی، تسلا، سوزوکی و فولکس واگن به ترتیب در مقام‌های چهارم تا دهم قرار گرفته‌اند. فولکس واگن پس از دو سال توانسته در لیست 10 شرکت باارزش در صنعت خودرو قرار بگیرد.

خارج از دنیای خودرو شرکت گوگل با ارزش 302.063 میلیارد در صدر لیست شرکت تحقیقاتی Kantar Millward Brown قرار گرفته است. ارزش این شرکت رشدی 23 درصدی را در مقایسه با سال 2017 تجربه کرده است. در مقام دوم اپل با ارزش 300.595 میلیارد دلار قرار گرفته است. در مقام سوم نیز آمازون با ارزش 207.594 میلیارد دلار به چشم می‌خورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.