مکمل بنزین
بازارچه

سوناتا 2018 هیبریدی 120 میلیون تومان گران شد! (خرداد 97)

تلاطم بازار ارز به قدری شرکت‌های واردکننده را دچار مشکل کرده است که برخلاف سال‌های قبل که در این روزها مشغول ثبت نام مشتریان و تبلیغات فراوان برای فروش محصولاتشان بود، هر روز در حال اعلام قیمت جدید هستند و نبود نظارت‌های کافی باعث شده است تا قیمت‌های اعلامی از فرمول خاصی تبعیت نکرده و بیشتر به برش تیغ شرکت‌ها مرتبط باشد! شاهد این قصه سوناتا 2018 هیبریدی است که در بخش‌نامه جدید نماینده انحصاری این محصولات، بیش از 120 میلیون تومان افزایش قیمت خورده است!

به گزارش چرخان، شرکت پاکرو نماینده انحصاری محصولات هیبریدی هیوندای در ایران در جدیدترین بخشنامه خود قیمت‌های جدید سوناتا 2018 هیبریدی را اعلام کرد که در کمال تعجب شاهد افزایش قیمت 120 میلیون تومانی این محصولات هستیم.

سوناتا 2018 هیبریدی
سوناتا 2018 هیبریدی

طبق اعلام این شرکت مشتریانی که قصد این خودرو را دارند از امروز می‌بایست با قیمت جدید خرید کنند و این قیمت‌ها در سرتاسر کشور، اعمال شده است.

اولین تیپ خودرو از این محصول تیپ 1 (GL) است که قبل از این با قیمت 243 میلیون و 900 هزار تومان به مشتریان عرضه میشد ولی در حال حاضر 363 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

تیپ 2 (GLS) این خودرو نیز 377 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شده است. این قیمت در حالی است که ماه گذشته این خودرو با قیمت 257 میلیون و 900 هزار تومان به مشتریان عرضه میشد.

تیپ 3 (GLS+) آخرین خودرو از این لیست است که در قیمت قبلی با 269 میلیون و 900 هزار تومان فروخته میشد ولی با افزایش 120 میلیون تومانی به 389 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

    1. اگر پولش رو داشتی نخر. برو ۴۰ بخر ۵۰ میلیون که خریدنش خیلی هم عاقلانه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا