Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی شاسی‌بلند لکسوس RX L مدل ۲۰۱۸ (ویدئوی اختصاصی)

بسیاری از افرادی خواهان خرید خودروهای شاسی‌بلند به دنبال فضای بزرگ و جاداری نیز هستند. مهندسان لکسوس با تولید و ارائه مدل جدید لکسوس RX L توانسته‌اند تا به این نیاز مشتریان پاسخ دهند. از سوی دیگر با ارائه این خودروی جادار سهم بزرگی از بازار شاسی‌بلندها در حال حاضر به دست لکسوس افتاده است.

در ظاهر شاید این خودروی جدید با مدل لکسوس RX تفاوت چندانی نداشته باشد ولی وقتی از پهلو به این دو مدل نگاه کنید متوجه بزرگتر و کشیده‌تر بودن حدودی ۱۱ سانتی‌متر مدل جدید لکسوس RX L مدل ۲۰۱۸ می‌شوید. جالب است بدانید که حرف L در این مدل اول کلمه Longer یا کشیده‌تر هست که بیانگر این ویژگی مدل جدید است. در این خودروی شاسی‌بلند سه ردیف صندلی تعبیه شده که در ردیف اول و سوم دو سرنشین و در ردیف دوم یا وسط ۳ سرنشین به راحتی می‌توانند جای بگیرند. به علاوه اگر مالک این خودرو بخواهد می‌تواند با فشار دادن یک دکمه صندلی‌های ردیف عقب را بخواباند و حجم صندوق عقب را افزایش دهد. از این رو می‌توان گفت فضای صندوق عقب لکسوس RX L نسبت به مدل RX حدود ۵۷ لیتر بیشتر می‌شود که نشان از برتری این مدل به نسخه‌های قبلی دارد.

رانندگی با لکسوس RX L یا لکسوس RX هیچ فرقی نمی‌کند و هر دوی این مدل‌ها مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری هستند که مدل RX L تنها با قدرت ۲۹۰ اسب بخار که ۵ واحد کمتر از مدل قبلی است طراحی شده؛ این تفاوت در قدرت خروجی نیز به دلیل اضافه شدن حدود ۱۰۰ کیلوگرم به وزن خودروست. به علاوه شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن ۷.۹ ثانیه است که نسبت به مدل RX ۰.۲ ثانیه بهتر شده است. قیمت پایه لکسوس RX L از ۴۸۶۶۵ دلار شروع می‌شود و با توجه به آپشن‌های مختلف می‌تواند در بازار جهانی با قیمت‌های بیشتری نیز معامله شود.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با شاسی‌بلند لکسوس RX L مدل ۲۰۱۸ بیشتر آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.