Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی سیتروئن C4 جدید (ویدئوی اختصاصی)

حدود چهار سال پیش کارخانه فرانسوی سیتروئن مدل C4 کاکتوس را وارد بازار جهانی کرد و توانست با استقبال خوبی برای فروش روبرو شود.یکی از دلایل برتری این هاچبک کامپکت نسبت به دیگر رقبا فضای بار بزرگ، گنجایش صندوق عقب عالی و عمل‌کرد خوب آن در رانندگی بود. از این رو مهندسان سیتروئن تصمیم به ارائه نسخه جدیدتر این مدل مجهز به تکنولوژی روز کردند. در نهایت امسال فیس‌لیفت خودروی هاچبک سیتروئن C4 جدید امسال وارد بازار جهانی شد.

سیتروئن C4 جدید مجهز به پیشرانه‌های سه سیلندر خطی دیزلی ۱.۶ لیتر با قدرت خروجی ۷۵، ۱۰۰ یا ۱۲۰ اسب بخار است ولی نسخه قوی‌تر دیزلی با گنجایش ۲.۰ لیتر می‌تواند مابین ۱۴۸ الی ۱۷۸ اسب بخار نیرو و ۲۰۵ نیوتن‌متر حداکثر گشتاور تولید کند. این پیشرانه‌ها می‌توانند با اتصال به جعبه دنده ۵ سرعته دستی حداکثر سرعتی معادل ۱۸۸ کیلومتر بر ساعت را داشته باشند. به علاوه تنها در کمتر از ۱۰.۳ ثانیه سیتروئن C4 می‌تواند شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند که نسبت به دیگر رقبا یک سر و گردن بالاتر است.

از دیگر تجهیزات سیتروئن C4 جدید صندلی‌های چرمی، دو نمایشگر لمسی با کیفیت تصویر بالا، سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش ۸ اینچی، چراغ‌های LED با کیفیت سه بعدی و … است. همچنین این خودروی هاچبک در خیابان‌های شهر ۵.۵ لیتر و در جاده‌ها و اتوبان‌ها ۳.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزاند. کارخانه فرانسوی سیتروئن این مدل خودرو را در ۳۱ طرح ظاهری متفاوت از نوع رکاب‌های پایین درب خودرو تا رنگ‌های مختلف ارائه می‌کند. قیمت پایه این خودرو در بازار جهانی حدود ۱۸ هزار پوند است و می‌تواند تا ۲۵ هزار پوند با اضافه شدن آپشن‌های مختلف نیز به فروش برسد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با سیتروئن C4 جدید بیشتر آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.