Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تسلا از تیزر کراس اوور مدل Y جدید خود رونمایی کرد

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا خبر از تولید یک کراس اوور برقی کوچک‌تر در سال آینده میلادی داد.

در حال حاضر مدل‌های S,X و 3 در شرکت تسلا آمریکایی در حال تولید و عرضه هستند و این شرکت برای متنوع‌تر کردن محصولات خود نیاز به معرفی مدل‌های جدیدی از خودروهای برقی دارد. نسخه‌ای که موسوم به مدل Y بوده و این شرکت به سهامداران خود در شب‌های قبل خبر تولید این خودروی کراس اوور جدید را داده است.

خودروی جدید تسلا ازنظر ابعاد و جثه، نسخه کوچک‌تری نسبت به مدل X و همچنین نسخه بزرگ‌تری نسبت به مدل 3 این شرکت است. بااینکه هنوز اطلاعات و جزئیات زیادی راجع به مدل Y تسلا از طرف این شرکت در رسانه‌ها منتشرنشده است، ایلان ماسک مدیر این شرکت خبر تولید آن را در ماه مارس سال 2019 داده است.

به‌احتمال‌زیاد در زمان رونمایی از این تازه‌وارد برقی می‌توان انتظار قوای محرکه‌ای مشابه در کنار قیمتی نسبت بالاتر از مدل 3 این شرکت را داشت. در حال حاضر برچسب قیمتی مدل X چیزی حدود 88,800 دلار و مدل 3 تسلا نیز برابر با 35,000 دلار است.

بنابراین انتظار می‌رود که مدل Y تسلا باقیمتی در حدود 42,000 دلار و با نصف قیمت مدل X این شرکت وارد عرصه رقابت خودروهای برقی شود. اما سؤال بزرگ‌تر این است که شرکت تسلا چگونه می‌تواند تنوع محصولات خود را مدیریت کرده و به بهترین نحو ممکن به مشتریان خود عرضه کند؟ خودروی جدیدی که در کنار مدل‌های تولیدی حال حاضر، خط تولید جدیدی را طلب خواهد کرد.

 

منبع Carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.