مکمل بنزین
رپورتاژ

نگین خودرو در جمع 100 نماینده برتر رنو در سال 2017!

DOTY: Dealer Of The Year نام جشنی بزرگ و باشکوه است که هر ساله توسط کمپانی رنو در پاریس برگزار می‌شود و طی آن 100 نماینده برتر رنو در سراسر دنیا انتخاب شده و با تشریفات مخصوصی از آن‌ها تقدیر می‌شود. معیارهای انتخاب و قرارگیری در لیست 100 نفری نمایندگان برتر مشتمل بر: دارا بودن استانداردهای سه‌گانه فروش، خدمات پس از فروش و قطعات تحت عنوان 3S، افزایش حجم فروش به میزان معین در قیاس با سال گذشته در کشور، افزایش کیفیت ارائه خدمات با اجرای استانداردهای Care 2.0 و کسب نمره حد نصاب در ارزیابی‌های دوره‌ای رنو جهانی توسط بازرسان ویژه است.

ایران برای اولین بار با 3 نماینده برتر نگین خودرو در این مراسم حضور یافت. آقایان تیموری از اصفهان، جلالی از گرگان و نیکوان از شعبه شیراز به‌عنوان نمایندگان برتر ایران به این مراسم راه یافتند.

جشن DOTY 2017 ماه گذشته در 2 روز برگزار شد؛ برنامه روز اول بازدید مدعوین و اعضای خانواده‌شان از سالن اپرای مشهور پاریس و در روز دوم، پس از گردش در شهر و قایق‌سواری در رودخانه سِن، مراسم شام و اهدای جوایز در کاخ ورسای به‌عنوان سورپرایز ویژه برندگان این دوره از DOTY برگزار شد. این مراسم با میزبانی معاون اول CEO رنو – تیری کاسکاس – و حضور افتخاری قهرمان پیشکسوت 4 دوره از مسابقات فرمول 1 رنو – آلن پراست – و اهدای جوایز به نمایندگان رنو از سراسر 5 قاره خاتمه یافت.

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا