مکمل بنزین
گوناگونخبر

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه عید فطر 97

با نزدیک شدن به عید سعید فطر 97 بسیاری از شرکت‌های خودروسازی اقدام به ارائه طرح‌های متنوع فروش کرده‌اند که از جمله فعال‌ترین شرکت‌های این موضوع، گروه خودروسازی سایپا است که علاوه بر طرح فروش فوری نقدی محصولات که در چرخان نسبت به آن اطلاع رسانی شده است، اقدام به ارائه طرح پیش فروش نموده است که با شرایط خوبی همراه است.

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه عید فطر 97

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین بخشنامه خود از شرایط پیش فروش جدید خود رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند از تاریخ 20 خرداد ماه با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت و همچنین نمایندگی‌های سایپا می‌توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

سود مشارکت تعیین شده در این طرح برخلاف چند وقت گذشته که با نرخ 18 درصد اعلام میشد، 15 درصد بوده و مشتریانی که از خرید خود منصرف شوند می‌توانند از سود 12 درصدی انصراف استفاده کنند.

پیش پرداخت لازم برای ثبت نام در اکثر خودروها به جز آریو اتوماتیک و چانگان مبلغ 10 میلیون تومان است. پیش پرداخت لازم برای آریو اتوماتیک 20 میلیون تومان و پیش پرداخت لازم برای چانگان مبلغ 35 میلیون تومان تعیین شده است.

موعد تحویل برای خودروهای پراید 111، پراید 131 و پراید 132 هفته چهارم شهریور و موعد تحویل خودروهای پراید 151، تبیا بنزینی، تیبا دوگانه سوز، تیبا2، ساینا، آریو اتوماتیک و چانگان CS35 خواهد بود که به انتخاب مشتری است.

طبق اعلام سایپا ظرفیت تعیین شده برای این طرح محدود بوده و به محض اتمام ظرفیت مشخص شده، مبادی ثبت نام بسته خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

آپشن خنده‌دار و عجیب سایپا برای پراید که پولی شد!

ایران خودرو یا سایپا؛ کدام بهتر است؟

اندر حکایت دلایل گرانی محصولات سایپا و ضرری که خریداران کردند!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. از همه مسئولان، دست اندر کاران و حاکمان بر سرنوشت مردم کشورمان متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا