مکمل بنزین
گوناگونخبر

وقتی پورشه دوست دارانش را شوکه می‌کند + تصاویر

به گزارش چرخان، به تازگی هفتادمین سالگرد تاسیس پورشه پشت سرگذاشته شده و 71 سال از اولین تولید این شرکت می‌گذرد. این شرکت با توجه به اصالتی که از خود نشان داده است، اقدام به تولید یک مدل به‌روز شده از مدل‌های قدیمی خود کرده و بدین ترتیب برای بسیاری از مشتریان خود یک احساس خوشایند را ایجاد نموده است.

911 اسپیداستر نام خودرویی است که توسط پورشه تولید شده و به زودی به صورت انبوه نیز وارد بازار خواهد شد ولی این خودرو دارای مشخصاتی است که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

911 اسپیداستر نام خودرویی است که توسط پورشه تولید شده و به زودی به صورت انبوه نیز وارد بازار خواهد شد
911 اسپیداستر نام خودرویی است که توسط پورشه تولید شده و به زودی به صورت انبوه نیز وارد بازار خواهد شد

تولید مدل اولیه و قدیمی این خودرو در سال 1988 سر و صدای زیادی به پا کرد و توانست با توجه به اینکه از رقبای بسیار جدی و قدرتمند برخوردار نبود، جای پای محکمی در بازار خودروی اروپا و آمریکا باز کند که بسیاری از افراد تا همین چند سال پیش نیز بعضا از تولید آن خودروها استفاده می‌کردند و تولید مدل به‌روز شده تجدید خاطرات زیبا برای بسیاری از افراد است.

استفاده از جنس فیبرکربنی از جمله ویژگی‌های این خودرو است که با توجه به نوع آن، کاربری خاصی به خودرو می‌دهد و نسبت به مدل قدیمی تفاوت فاحشی دارد. جالب است بدانید که این مدل به‌روز شده 911 اسپیداستر از یک موتور بسیار پرقدرت بهره می‌برد که اگر بدانید قدرت آن 500 اسب بخار است، شاید باور نکنید! بهتر بگوییم دوست داران و علاقه‌مندان قدیمی این خودرو باور نخواهند کرد!

از مشخصات این موتور قدرتمند 500 اسب بخاری می‌توان به دور موتوری اشاره کرد که در هر دقیقه به 9 هزار مرتبه می‌رسد و یک عدد خارق‌العاده برای این خودرو محسوب می‌گردد. پورشه در 911 اسپیداستر سعی کرده از یک سیستم انتقال قدرت 6 سرعته استفاده کند که طبیعی است با توجه به قدرت موتور عملکرد کاملا متفاوت نسبت به موارد مشابه در برندهای دیگر خواهد داشت.

چرخ‌های این خودرو از سایز 21 اینچی برخوردار بوده و در سیستم تعلیق آن نیز از مدل‌های موفق پورشه استفاده شده است و با توجه به کیفیت بسیار بالای محصولات مدرن این شرکت خودروسازی، به نظر می‌رسد که 911 اسپیداستر به زودی خواهان زیادی برای خرید پیدا خواهد کرد.

گفته می‌شود پورشه در آینده نزدیک تولید انبوه این خودرو را شروع نخواهد کرد و احتمالا باید منتظر بمانیم تا تصمیم این شرکت برای اعلام تاریخ شروع تولید انبوه و عرضه انبوه آن در بازار نهایی شود. جالب است بدانید که مدل قبلی این خودرو که در سال 2010 به بازار عرضه شد، صرفا چیزی در حدود 400 عدد تولید داشته است!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا