مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط برلیانس با بیمه بدنه رایگان ( عیدفطر 97)

گروه خودروسازی سایپا یکی از شرکت‌های بسیار فعال خودروسازی در بازار این روزهای خودرو است که با توجه به بلبشوی موجود در این صنعت، اقدام به فروش فوری و نقدی و حتی اقساطی محصولات خود نموده است. این شرکت در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش نقد و اقساط خانواده برلیانس خبر داده است که از جمله ویژگی‌های این طرح، ارائه بیمه بدنه رایگان به متقاضیان است.

شرکت برتر پارس خودرو محصولات پارس خودروبه گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط خانواده برلیانس را اعلام نمود که طی آن مشتریان می‌توانند با قیمت قطعی و هدیه خرید نقدی اقدام به خرید محصولات خود نمایند. با توجه به اعلام رسمی این شرکت، مشتریانی که قصد خرید هر یک از محصولات برلیانس موجود در این بخشنامه را دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت و یا مراجعه به نمایندگی‌های سایپا در سرتاسر کشور خرید خود را نهایی نمایند.

شرایط فروش اعلام شده در این طرح از امروز آغاز شده و مشتریان می‌توانند خودروهای ثبت نامی خود را با موعد تحویل 30 روزه از این شرکت تحویل بگیرند.

اولین خودرو برلیانس H220 دستی با رینگ فولادی است که با قیمت 43 میلیون و 684 هزار تومان به مشتریان عرضه شده است. تسهیلات ارائه شده برای این خودرو 15، 20 و 25 میلیون تومان بوده که با انتخاب مشتری خواهد بود. نرخ تسهیلات 8 و 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت نیز 18 تا 24 ماه به انتخاب مشتری است. نرخ تسهیلات 8 درصدی برای تسهیلات 15 میلیون تومانی است.

دومین خودرو برلیانس H230 دستی با رینگ فولادی است که با همان قیمت 43 میلیون و 684 هزار تومان به مشتریان فروخته می‌شود. تسهیلات ارائه شده برای این خودرو 15، 20 و 25 میلیون تومان بوده که با انتخاب مشتری خواهد بود. نرخ تسهیلات 8 و 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت نیز 18 تا 24 ماه به انتخاب مشتری است. نرخ تسهیلات 8 درصدی برای تسهیلات 15 میلیون تومانی است.

سومین خودروی این طرح برلیانس H330 اتوماتیک 1.6 + مولتی (تریم مشکی) است که با قیمت 66 میلیون و 481 هزار تومان قابل سفارش است. تسهیلات ارائه شده برای این خودرو 20 تا 30 میلیون تومان مشخص شده که مشتری بر اساس نیاز خود اقدام به انتخاب هر کدام می نماید. همچنین نرخ تسهیلات نیز برای پرداخت 18 ماهه 18 درصد بوده و برای بازپرداخت 24 ماهه 21 درصد قید شده است.

چهارمین خودروی این طرح برلیانس H320 اتوماتیک 1.6 + مولتی (تریم مشکی) است که با قیمت 63 میلیون و 741 هزار تومان ثبت سفارش می‌شود. تسهیلات ارائه شده برای این خودرو 25 تا 35 میلیون تومان مشخص شده که مشتری بر اساس نیاز خود اقدام به انتخاب هر کدام می نماید. همچنین نرخ تسهیلات نیز برای پرداخت 18 ماهه 18 درصد بوده و برای بازپرداخت 24 ماهه 21 درصد قید شده است.

آخرین خودروی این خانواده که لوکس‌ترین مدل آن نیز هست برلیانس کراس اتوماتیک 1.6 (تریم مشکی) بوده که با قیمت 67 میلیون و 796 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. تسهیلات ارائه شده برای این خودرو 25 تا 35 میلیون تومان مشخص شده که مشتری بر اساس نیاز خود اقدام به انتخاب هر کدام می نماید. همچنین نرخ تسهیلات نیز برای پرداخت 18 ماهه 18 درصد بوده و برای بازپرداخت 24 ماهه 21 درصد قید شده است.

 

مشتریان برای استفاده از شرایط فروش اعتباری این خودروها می بایست پیش پرداخت های لازم را بر اساس تسهیلات مشخص شده پرداخت نمایند.

شما می توانید برای اطلاع از شرایط  و مقررات کلی این فروش اعتباری به سایت سایپا مراجعه نمایید!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا