مکمل بنزین
گوناگونخبر

ولوو FH، بیست و پنج ساله شد!

شاید اگر از رانندگان خودروهای سنگین سوال کنید، همه آرزوی داشتن یک FH تمیز را داشته باشند و ولوو نیز اعتقاد دارد این کامیون هنوز هم مربوط به آینده است و فراتر از زمان حرکت می‌کند. FH در سال‌های 1994، 2000 و 2014 بعنوان بهترین کامیون سال، فروش بیش از یک میلیون دستگاهی را تجربه کرد و مدیران این شرکت اعتقاد دارند موفقیت ولوو با FH آغاز شده و پایه‌گذار موفقیت‌های این برند، خودروی سنگین آنها بوده است. در ارتباط با این کامیون مدیر ولوو گفت، ما FH را در بهترین زمان ممکن عرضه کردیم و درست در همان دوره، حمل و نقل جاده‌ای جان تازه گرفت.

 شاسی جدید با کاهش مصرف سوخت و شرایط آیرودینامیکی بهتر از نظر مدیر کمپانی سوئدی، دلیل موفقیت FH است و پیشرانه قدرتمند در کنار کابینی زیبا و راحت شرایط را به نفع این کامیون تغییر داده‌ و مجموع عناصر خوب باعث رضایت مشتریان از FH شده است. همواره در طول زمان بارها این کامیون دچار تغییرات مثبت شده و در سال 2013 با اضافه شدن فرمان دینامیک، اوضاع آن خیلی بهتر از گذشته شد. ولوو اولین برند در جهان بوده که کیسه هوا را به کامیون‌ها وارد کرده است و سیستم FUPS برای اتصال دماغه کامیون و جلوگیری از جداشدن در تصادفات را برای اولین بار ارائه نمود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا