مکمل بنزین
خبرداخلی

سایپا: خریداران ساندرو، ساندرو تحویل می‌گیرند!

یکی از اخباری که این روزها در فضای مجازی دست به دست شده و واکنش بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی را برانگیخته است، موضوع جایگزینی تندر90 به جای ساندرو توسط سایپا است که بسیاری از افراد خروج رنو از ایران و همچنین احتمالی افزایش قیمت شدید رسمی این خودرو را دلیل این اقدام می‌دانستند ولی روابط عمومی سایپا به کلی این خبر را تکذیب کرد.

ساندروبه گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا به تازگی در واکنش به یک خبر پیرامون عدم تحویل ساندرو به مشتریان اعلام کرد که این موضوع صحت نداشته و جمعی از مشتریان این شرکت در نامه‌ای خودشان درخواست تغییر داده‌اند! این شرکت مدعی شده است که هیچ گونه اجباری برای تغییر خودرو وجود ندارد و مشتریانی که تمایل به دریافت ساندرو دارند، بدون مشکل می‌توانند خودروی خریداری شده خود را تحویل گرفته و اجباری به تحویل تندر90 نداریم.

این شرکت همچنین اعلام نموده در راستای کسب رضایت مشتریان بخشنامه مرتبط با این موضوع را به تمام نمایندگی‌های خود ارسال کرده است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا