Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش مشارکتی نقد و اقساط محصولات رنو اعلام شد

بازار خودروهای خارجی این روزها شاهد تلاطم عجیبی است که یک بخش از این تلاطم حاصل عدم عرضه طرح‌های متنوع فروش و پیش فروش محصولات توسط واردکنندگان رسمی محصولات مختلف است ولی اندک شرکت‌های معتبر واردکننده خودروهای خارجی اقدام به ارایه طرح‌های متنوع فروش کرده‌اند. در همین راستا نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو در ایران در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش مشارکتی محصولاتش رونمایی کرد.

به گزارش چرخان، نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو در کشورمان جدیدترین اطلاعیه فروش مشارکتی خود را اعلام کرده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت سفارش خود را ثبت کنند. از شرایط قابل قبول این طرح فروش واریز سود 19 درصدی به پرداختی مشتریان است.

مشتریان و متقاضیان خرید محصولات رنو در این طرح فروش، پرداختی‌های خود را به صورت مرحله‌ای انجام می‌دهند و و الباقی وجه را با صدور دعوتنامه به حساب شرکت واریز می‌کنند. همچنین نگین خودرو به آن دسته از مشتریانی که نقدینگی لازم برای تکمیل وجه خودرو را نداشته باشند، تسهیلات ویژه ارائه می‌نماید.

همچنین آن دسته از مشتریانی که قصد پرداخت نقدی الباقی وجه خودرو را داشته باشند، از تخفیف ویژه نگین خودرو بهره‌مند می‌شوند. سود انصراف از خرید این خودروها نیز دو درصد پایین‌تر از نرخ سود مشارکت بوده و تمام هزینه‌های تسویه اعتباری برعهده مشتری خواهد بود.

شرایط فروش مشارکتی نقد و اقساط رنو کولئوس 2018

این خودرو در سه موعد تحویل مختلف 120 روز کاری، 150 روز کاری و 180 روز کاری به مشتریان عرضه می‌شود. پیش پرداخت لازم برای هر کدام به ترتیب 120 میلیون، 100 میلیون و 90 میلیون تومان تعیین شده است. مراحل بعدی پرداخت نیز از 30 تا 120 روز بوده و مشتری می‌بایست در موعد مشخص شده نسبت به پرداخت وجوه اقدام نماید. مشتریانی که الباقی وجه خودرو را که در زمان صدور دعوت‌نامه مشخص می‌گردد، نقدا پرداخت نمایند از تخفیف 4 میلیون تومانی این شرکت بهره‌مند می‌شوند.

شرایط فروش مشارکتی نقد و اقساط رنو تلیسمان 2018

رنو تلیسمان 2018 پرفروش‌ترین سدان خارجی کشور در سال 96 همانند دیگر محصول پرطرفدار رنو به فروش می‌رسد. این خودرو در سه موعد تحویل 120 روز کاری، 150 روز کاری و 180 روز کاری به مشتریان فروخته می‌شود. مشتری برای ثبت نام در این طرح فروش می‌بایست به ترتیب 110 میلیون، 100 میلیون و 90 میلیون تومان برای موعد تحویل مورد نظر خود پرداخت نمایند.

الباقی وجه مورد نیاز برای تکمیل وجه پیش پرداخت در مراحل مختلف 30 تا 120 روز از مشتری دریافت می‌گردد. مشتریان خرید این خودرو می‌توانند از تسهیلات نگین خودرو برای تکمیل وجه در زمان صدور دعوت‌نامه استفاده کنند. همچنین نگین خودرو تخفیف 4 میلیون تومانی برای آن دسته از مشتریانی که تکمیل وجه خود را نقدی انجام می‌دهند در نظر گرفته است.

محصولات رنوشرایط فروش مشارکتی نقد و اقساط رنو داستر 2018

نگین خودرو برای داستر 2018 شرایط مفصل‌تری در نظر گرفته است: مشتریان می‌توانند در 2 موعد و 4 نوع پیش پرداخت مختلف اقدام به ثبت سفارش نمایند. موعد تحویل در نظر گرفته شده برای این خودرو 90 و 120 روز کاری بوده و مشتریان می‌توانند 40 تا 60 میلیون تومان از شرایط این طرح استفاده کنند.

پرداخت‌های بعدی تا زمان تحویل نیز تا 90 روز کاری به صورت چک از مشتری دریافت می‌گردد و مبلغ مورد نیاز برای تکمیل وجه خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌گردد. مشتریان می‌توانند برای پرداخت این مبلغ از دو روش نقدی و اعتباری بهره‌مند شوند.

مشتریانی که قصد پرداخت نقدی داشته باشند از تخفیف ویژه 3 میلیون تومانی این شرکت بهره‌مند می‌شوند. سود مشارکت در نظر گرفته شده برای این خودرو 16 و 18 درصد است و سود انصراف نیز 14 و 16 درصد قید شده است.

شرایط فروش محصولات رنو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.