مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویری از رندر پژو 1008 با نشان شیر منتشر شد!

هنوز خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوورها در بازار کشورهای مختلف از پرفروش‌ترین تیپ‌ها به شمار می‌روند و با توجه به آمار و گزارش‌های منتشر شده تا چندین سال آینده نیز این خودروها از تیپ‌های سدان، واگنی و هاچبک فروش‌ بیشتری خواهند داشت. از این رو بسیاری از خودروسازان به دنبال ساخت مدل‌های مختلف کراس‌اوور و شاسی‌بلند هستند تا فروش خود را بیشتر کنند. به تازگی نیز تصاویری از کراس‌اوور پژو 1008 در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شده که حاکی از محصول جدید از این کارخانه فرانسوی در آینده خواهیم بود.

در حال حاضر کارخانه فرانسوی پژو شاسی‌بلند ۷ نفره خانوادگی 5008، شاسی‌بلند با ابعاد کوچک‌تر 3008 و کراس‌اوور 2008 را در خط‌های تولیدی‌اش دارد ولی به نظر داشتن این چند مدل نمی‌تواند پژو را قانع کند. از این رو مهندسان پژو به دنبال سلیقه‌های دیگر هستند و کراس‌اوور جمع و جور نقلی پژو 1008 را می‌خواهند به بازار عرضه کنند.

رندرهای منتشر شده پژو 1008 در واقع نشان از خودروی جدید هستند که شباهت بسیار زیادی به کراس‌اوور پژو 2008 دارد. البته هنوز این کارخانه فرانسوی درباره تولید کراس‌اوور جدید حرفی نزده است ولی از تصاویر جاسوسی که قبلا منتشر شده؛ می‌توان گفت احتمال تولید این خودرو وجود دارد.

در سال ۲۰۱۰ پژو کانسپت HR1 را به دنیا معرفی کرد که به عنوان فونداسیون سگمنت کراس‌اوورها به شمار می‌رفت. به علاوه احتمال دارد این مدل جدید بر پایه پلتفرم EMP1 با کمک مهندسان پژو، سیتروئن و دانگ‌فنگ ساخته شود و از این کراس‌اوور حداقب ۲۰ مدل جدید طراحی و تولید شود. اگر طراحی و توسعه این کراس‌اوور هزینه چندانی برندارد به احتمال زیاد فروش پژو را چندین برابر خواهد کرد.

در حال حاضر گروه صنعتی PSA برندهای اوپل و واکسهال را در دست دارد و این بدین معناست که درب بازارهای آلمان و انگلیس برای پژو فراهم هست و این خودروساز فرانسوی با تغییر لوگوی پژو و گذاشتن برندهای در اختیار می‌تواند به این بازارها و حتی به بازار چین از طریق برندهای سیتروئن و DS نفوذ پیدا کند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا