Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بهترین خودروها برای خرید خودروی اول (ویدئوی اختصاصی)

همیشه بسیاری از افراد برای خرید خودروی اول خود دچار سردرگمی هستند، چرا که تجربه اول آن‌ها برای خرید یک وسیله نقلیه است و از این رو می‌خواهند درباره بسیاری از جهات برای خرید مطمئن باشند. یکی از راه‌های تصمیم گرفتن برای انتخاب مدل ماشین مورد نظر استفاده از وب‌سایت‌های خودرو است.

هر ساله وب‌سایت Auto trader ماشین‌هایی که به عنوان خرید خودروی اول ارزش دارند را معرفی می‌کند. البته قبل از مراجعه به اینترنت و دید زدن در وب‌سایت‌های مختلف باید بودجه خودتان را بدانید و بعد از آن در محدوده پولی خود جستجو را آغاز کنید. بسیاری از افراد در ایران برای خرید خودروی اول خود به دنبال پراید هستند چرا که هم ارزان هست و هم قطعاتش به راحتی در هر مکانیکی پیدا می‌شود ولی بیایید با هم نگاهی به لیست این وب‌سایت بیندازیم.

اگر در بیرون از ایران زندگی می‌کنید سه خودروی فولکس‌واگن up، اشکودا Citigo و سئات Mii می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای خرید خودروی اول باشند. این سه خودرو شباهت بسیار زیادی به هم دارند و به راحتی در خیابان‌های شلوغ شهری می‌توانید آن‌ها را جا دهید و از هر جایی عبور کنید.

از سوی دیگر کم و بیش در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۴ لیتر مصرف سوختشان است که برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه تلقی می‌شود. اما اگر به دنبال خودرویی با کیفیت بالاتر هستید می‌توانید به سراغ کیا پیکانتو بروید شاید بتوانید با کمی جستجو نیز این مدل خودرو را نیز در ایران پیدا کنید. کیا پیکانتو طراحی ظاهری و داخلی هوشمندانه‌ای دارد و یکی از نقاط قوت آن گارانتی ۱۶۰ هزار کیلومتری یا ۷ ساله است که باعث شده این خودرو را برای بسیاری از افراد دست به نقد گزینه خوبی باشد و اعتمادشان را جلب کند.

از سوی دیگر ساندرو داچیا خودمان در ایران به شدت پرطرفدار هست و خیلی از مالکان این خودرو رضایتشان را از داشتن آن اعلام کرده‌اند. وسیله نقلیه کم خرج، ایمن و از سوی دیگر با کیفیت است. همچنین فضای داخل ماشین کاربردی و جادار است که ممکن است روی تصمیم‌گیری بسیاری از افراد نقش اساسی بگذارد. در آخر هاچبک هیوندای i10 خودروی جمع‌وجور که با موتور ۱.۰ لیتری یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار فعلی ایران است. این خودرو جادار و کاربردی است و تمام وسایل به کار رفته در آن از کیفیت بالایی برخوردارند.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا بهترین خودروها برای خرید خودروی اول را بشناسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.